کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
آژانسهای تبلیغاتی یکتانت و دارتادز به فهرست ارائهدهندگان تبلیغات در جستوجو، تبلیغات در گشتوگذار بازار و سایر ظرفیتهای تبلیغاتی بازار اضافه شدند. اکنون کافهبازار با چهار آژانس تبلیغاتی همکاری میکند.
دارتادز یک پلتفرم اد اکسچنج است؛ اد اکسچنجها پل ارتباطی بین تبلیغدهندهها و تبلیغگیرندهها هستند و به بهتر دیده شدن تبلیغات کمک میکنند. دارتادز این قابلیت را دارد تا کاربر از این طریق کمپین تبلیغاتی خود را راهاندازی کرده و نتایج آن را رصد کند.
یکتانت نیز مانند دارتادز به کسبوکارهای دیجیتال امکان دیده شدن میدهد و وظیفه تبلیغات برای کسبوکارهای دیجیتال را بر عهده دارد.
مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اعلام این خبر میگوید: «برای تسهیل ارتباط بین توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان با بازار، در تعامل با آژانسهای یکتانت و دارتادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شدهاند. امیدواریم این همکاری سبب شود ظرفیتهای موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروههای بیشتری از توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان را پوشش دهد.»
در سالهای گذشته، آژانسهای تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافهبازار همکاری میکردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به چهار آژانس رسیده است.