کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

۲۰ درصد تخفیف برای غرفه‌داران / دو روز تا پایان مهلت ثبت‌نام زودهنگام اینوتکس ۲۰۲۴

ثبت‌نام زودهنگام در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس ۲۰۲۴» که از ۱۴ بهمن آغاز شد تا ۳۰ بهمن ادامه دارد. ثبت‌نام در این دوره اینوتکس تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، اما ثبت‌نام زودهنگام شامل ۲۰ درصد تخفیف برای غرفه‌داران است. اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.
 سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس هم درباره سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری توضیح داد: «علاقه‌مندانی که تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه امسال ثبت‌نام خود را نهایی کرده باشند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف ثبت‌نام زودهنگام خواهند شد.»

عباسی فشمی گفت: «مطابق شیوه جدید ثبت‌نام رویداد اینوتکس، به‌منظور ارتقای دستاوردهای قابل‌ ارائه در نمایشگاه، سطح نوآوری محصولات و دستاوردهای مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشاوره‌های لازم برای ارتقای حضور و استقرار محصولات نوآورانه ارائه شود.»
به گفته عباسی فشمی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ رویدادهای جانبی مانند اینوتکس‌پیچ، ریورس‌پیچ، استیج اینوتکس و رویداد دانش‌آموزی سیکاپ نیز برگزار خواهد شد.

مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس در مورد نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: «نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت اقتصاد نوآوری برگزار می‌شود و در این نمایشگاه میزبان مجموعه‌هایی هستیم که اثرگذاری ویژه‌ای در این حوزه اقتصادی کشور دارند.»

به گفته وی به دنبال ایجاد محوریت اقتصاد نوآوری در اینوتکس ۲۰۲۴، در بخش‌های محتوایی رویداد نیز از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی و دانش‌بنیان کشور که به نحوی در توسعه اقتصاد نوآوری می‌توانند نقش مؤثری ایفا کنند، دعوت خواهد شد تا به بیان رویکردها، دغدغه‌ها و آخرین ترندهای این حوزه بپردازند.
 مجتبی جباری‌پور، معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس نیز اظهار داشت: «اینوتکس ۲۰۲۴ در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار می‌شود. در بخش نمایشگاهی، بازیگرانی که به نحوی در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور فعال هستند، حضور خواهند داشت که می‌توان به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی اشاره کرد.»
جهت ثبت‌نام و آشنایی با بخش‌های مختلف این رویداد به سایت inotex.com مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/v0ep
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.