۶۰ درصد تجارت آنلاین FMCG در دست اسنپ است

۶۰ درصد تجارت آنلاین FMCG در دست اسنپ است

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران» بیان کرد: «فاصله اصلی ایران با دنیا در حمل‌ونقل بزرگ است. این شکاف هم در حوزه سخت‌افزار و هم نرم‌افزار نمود یافته است، اما در حوزه سخت‌افزار بیشتر است.»
او افزود: «نوآوری با طرح صورت‌مسئله ایجاد می‌شود. در حال حاضر از هوش مصنوعی برای بهبود بسیاری از مسائل در شرکت‌های مختلف استفاده می‌شود. با این حال، قسمت اعظمی از تجارت الکترونیک در دست بخش خاکستری است. وقتی صنعت لجستیک در کشور پخش است سرمایه‌گذاری در آن نیز پرخطرتر است. بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها در این حوزه توسط شرکت‌های ای‌کامرس محقق شده است که می‌خواستند کار درست را پیش ببرند.»
لایقی بر این باور است که لجستیک فقط فرست‌مایل، میدمایل و لست‌مایل نیست و پردازش کالا نیز بخش مهمی از آن به شمار می‌رود.
مدیرعامل اسنپ گروسری عنوان کرد: «روزانه یک میلیون و دویست هزار کالا در اسنپ گروسری ارسال می‌شود. ما ۱۱۰ هزار سفارش را در روز ارسال می‌کنیم. ۶۰ درصد تجارت آنلاین FMCG در دست اسنپ است و FMCG یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ایران است.»

شایان ذکر است، رویداد نوآوران لجستیک ایران روز ۱۷ مهرماه همزمان با روز جهانی پست و با حمایت شرکت‌های «تاپین» و «چابک» به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jrrn کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد