کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

انتشار ویژه‌نامه کارنگ هم‌زمان با بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ / دعوت کسب‌وکارها برای حضور در ویژه‌نامه کارنگ برای الکامپ

«کارنگ» هم‌زمان با الکامپ، ویژه‌نامه‌ای در تیراژ وسیع برای معرفی کسب‌وکارها و توانمندی‌های آنها منتشر می‌کند.
هفته‌نامه کارنگ که هفته جاری انتشار صدمین شماره خود به‌عنوان رسانه تخصصی اقتصاد نوآوری ایران را پشت سر گذاشت، اکنون هم‌زمان با بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ، دو شماره ویژه‌نامه با قطع هفته‌نامه کارنگ، کاغذ روزنامه‌ای و تیراژ حداقل پنج هزار نسخه تولید و توزیع می‌کند.

این ویژه‌نامه بستر مناسبی برای کسب‌وکارها جهت معرفی محصولات و برنامه‌هایشان هم‌زمان با این رویداد است. با توجه به فرصت محدود باقی‌مانده تا الکامپ، کسب‌وکارها می‌توانند در قالب آگهی تبلیغاتی یا گزارش خبری و غیرخبری در این ویژه‌نامه حضور داشته باشند.
ویژه‌نامه اول کارنگ در تاریخ ۴ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر و هم‌زمان با اولین روز الکامپ در محیط نمایشگاه الکامپ توزیع خواهد شد. ویژه‌نامه دوم پس از نمایشگاه الکامپ با تمرکز بر آنچه در الکامپ گذشت، در تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر و در اکوسیستم اقتصاد نوآوری ایران توزیع خواهد شد.
در صورتی که از کسب‌وکارهای فعال در نمایشگاه الکامپ هستید و قصد دارید در ذهن مدیران و فعالان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر تأثیر خود را بگذارید، از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود برای مشارکت در این ویژه‌نامه را با ما مطرح کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/brva
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.