کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
نوآوری تاپین در رهگیری هوشمند بستهها
این استارتاپ هدف اصلی خود از راهاندازی بخش رهگیری هوشمند را تسهیل فرایندهای لجستیکی و ارتقای تجربه خرید مشتریان اعلام کرده است
استارتاپ لجستیکی «تاپین»، بخش رهگیری هوشمند را به خدمات خود اضافه کرد. در این بخش تازه برای فروشگاهداران یک صفحه رهگیری اختصاصی ایجاد شده تا مشتریان بتوانند مرسوله خود را رهگیری کنند.
استارتاپ تاپین که یک پلتفرم لجستیکی واسط بین فروشگاههای آنلاین و شرکتهای حملونقل است، با ارائه راهکارهای نوآورانه سعی در بهبود تجربه کاربران خود دارد. تاپین هدف اصلی خود از راهاندازی بخش رهگیری هوشمند را تسهیل فرایندهای لجستیکی و ارتقای تجربه خرید مشتریان اعلام کرده است.
ویژگیهای بخش رهگیری هوشمند
صفحه فرود اختصاصی به شکلی طراحی شده که دیگر نیازی به کپی و پیست کردن کد رهگیری نیست. در انتهای پیامک ارسالی به مشتریان، لینکی منحصربهفرد آمده که با کلیک روی آن، صفحه رهگیری باز میشود و وضعیت مرسوله بهصورت آنی دیده میشود.
در سایت تاپین بخشی با نام «رهگیری» نیز افزوده شده که با کلیک روی آن میتوان کد رهگیری خود را وارد کرد و از وضعیت دقیق مرسوله باخبر شد.



این صفحه رهگیری سه وضعیت کلی «تحویل فروشگاه»، «تحویل پست» و «تحویل مشتری» را نمایش میدهد. یکی از ویژگیهای این نوآوری این است که تمام بستههای مختلف مشتری که از فروشگاههای گوناگون خریداریشده، در یک صفحه دیده میشود و به تجربه کاربری بهبود چشمگیری میدهد. صفحه رهگیری تاپین کاملاً گرافیکی و تصویری است و مشتری را از تماشای صفحات خشک و ساده راحت میکند.
امکان تبلیغات بنری فروشگاه در صفحه رهگیری تاپین
تاپین امکان نمایش تبلیغات بنری فروشگاه را نیز در صفحه رهگیری فراهم کرده است. این ویژگی برای فروشگاهداران این امکان را فراهم میکند که با نمایش تبلیغات خود، مشتریان را با یک کلیک به سایت فروشگاه هدایت کنند و در نهایت تعامل بیشتری با آنها داشته باشند.