کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
آیا ورزش کشور میتواند به نوآوری خوشامد بگوید؟
این هفتهنامه که تمرکز خود را روی اقتصاد نوآوری گذاشته است، در تازهترین شماره خود گفتوگویی با ایما صفایی و مونا عارفکل داشته که استارتاپ آریاتن را راهاندازی کردهاند. این استارتاپ رویکردی تازه و جسورانه به ورزش و سلامت دارد و معتقد است تا چند سال آینده ورزش در باشگاهها به شکلی که امروز شاهد آن هستیم، مهجور خواهد ماند.
در شماره سوم کارنگ، مجموعهای از گفتوگوها، گزارشها و یادداشتهایی را در حوزه اقتصاد نوآوری خواهید خواند که برخی از آنها عبارتند از:
- گزارشی از روش تازه کفش ملی برای احیای برند خود
- یادداشتی از رضا کلانترینژاد درباره زیستبوم نوآوری کشور و سرمایهگذاری خطرپذیر که اثر مستقیمی بر چرخه زندگی کسبوکارهای نوآور دارد
- گفتوگو با علی نیکمحمدی، مدیر شتابدهنده هاب شیراز
- بررسی جذب سرمایه در آفریقا و کشورهایی که بیشترین سرمایهگذاری خطرپذیر را جذب کردهاند
- گزارشی مفصل از تحلیل دادههای آماری کسبوکارهای نوپا در سال ۹۹ که یکی از نتایج آن تشدید بیسابقه شکاف جنسیتی کسبوکارهای اینترنتی در این سال بوده است
- گفتوگو با فرزانه اشعری که در بوشهر با بنیان نهادن شرکت «سام شهد نخلستان» به سهم خود از خامفروشی خرما جلوگیری میکند
- گفتوگو با محمدرضا آشتیانی، مدیرعامل قسطا
- گزارشی از وضعیت درآمدی هلدینگ صنعتی بهمن
- و بسیاری مطالب تحلیلی و گفتوگوها و گزارشهای متنوع دیگر
برای دریافت نسخه پی دی اف شماره سوم کارنگ اینجا را کلیک کنید.