سپیده استادزمانی مدیرعامل یونیلیور ایران شد

تمرکز بیشتر بر تعامل با ذی‌نفعان، فعال‌سازی رشد سریع‌تر و بهینه‌تر، پایایی و افزایش بهره‌وری از جمله اهداف مدیرعامل جدید یونیلیور عنوان شده است

سپیده استادزمانی به عنوان مدیرعامل یونیلیور ایران منصوب شد. شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعه‌های یونیلیور جهانی به شمار می‌آید.

استادزمانی پیش از این سمت مدیر کل زنجیره تأمین یونیلیور ایران، آسیای میانه و منطقه قفقاز را بر عهده داشت و در حال حاضر با حفظ سمت پیشین خود، مدیرعاملی شرکت یونیلیور ایران را نیز برعهده گرفته است.

به گزارش سایت یونیلیور ایران، سپیده استادزمانی با ۲۰ سال تجربه فعالیت در سمت‌های مختلف کسب‌وکارهای بین‌المللی، طی سال‌های حضورش در یونیلیور، با توانایی بالا در مدیریت تیم زنجیره تأمین، دستاوردهای بزرگی برای این سازمان رقم زده و به عنوان عضوی از تیم راهبری، نقش مؤثری در مدیریت کلان سازمان داشته است و با شروع فعالیت‌هایش در نقش مدیرعاملی، برنامه اجرایی رشد یونیلیور در زیرمجموعه‌هایش با شتاب و تأثیرگذاری بیشتری به پیش خواهد رفت.

همچنین تمرکز بیشتر بر تعامل با ذی‌نفعان، فعال‌سازی رشد سریع‌تر و بهینه‌تر، پایایی و افزایش بهره‌وری از جمله اهداف مدیرعامل جدید یونیلیور عنوان شده است.

یونیلیور یک شرکت چندملیتی و صاحب نزدیک به ۴۰۰ برند کالای مصرفی در حوزه‌های مواد غذایی، شوینده‌ها، محصولات آرایشی و بهداشتی و… است. لوکس، داو، سیگنال، لیپتون و… از جمله برندهای شناخته شده این شرکت به شمار می‌آیند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت یونیلیور، محصولات این مجموعه در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا به فروش می‌رسد و روزانه ۳.۴ میلیارد نفر در جهان از محصولات آن استفاده می‌کنند. یونیلیور ۱۲۷ هزار نیروی کار در سراسر جهان دارد و ۹۲ درصد از رهبران آن در بازار خود محلی هستند.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2s9i کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا