رسانه اقتصاد نوآوری ایران

استارتاپ مکزیکی فلت ام‌ ایکس ۲۰ میلیون دلار جذب سرمایه کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت نوپای فناوری حوزه املاک فلت ام ایکس (Flat.MX) با پشتیبانی ۵۰۰ استارتاپ و سرمایه‌گذاری‌های مداوم دو شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ALLVP و Expa، در سری آ Anthemis که آن هم یک پلتفرم سرمایه‌گذاری خطرپذیر است 20 میلیون دلار جذب سرمایه کرده. این شرکت پیش از این ۱۰ میلیون دلار سرمایه خالص داشت و همچنین ۲۵ میلیون دلار وام گرفته بود و اکنون ۲۰ میلیون دلار جذب سرمایه کرده است.

استارتاپ مکزیکی فلت ام ایکس، دو سال پیش توسط برناردو کوردرو و وکتور نوگورا به‌عنوان یک استارتاپ املاک تاسیس شده است که استرس و عدم اطمینان خرید و فروش خانه را از بین می‌برد. این شرکت وعده می‌دهد که با استفاده از فناوری و داده‌‌هایی که در اختیار دارد معامله را حداکثر طی۱۰ روز از طریق مدل تجاری موفق خود به پایان می‌رساند و در نتیجه به «برنامه املاک فوق‌العاده» در مکزیک تبدیل می‌شود.

در بازار املاک و مستغلات مشکلات زیادی وجود دارد که برخی از آنها اطلاعات ناکافی در این مورد است. پیمانکارانی که تحت نظارت نیستند، اعتبار گواهینامه آنها پایین است و همچنین تأمین مالی پیچیده و زمان‌بری دارند.

هر آپارتمان شخصی که فلت ام‌ ایکس می‌فروشد توسط کارشناسان تحت نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد و از بیش از ۲۰۰ نقطه بررسی عبور می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ملک در بهترین شرایط فروش قرار دارد.

علاوه بر این، آنها وظیفه بازسازی خانه‌ها را هم بر عهده دارند و از طرح‌های روز استفاده می‌کنند. به‌طوری که هنگام فروش، آپارتمان کاملا مناسب سکونت باشد و با استانداردهای مسکن‌ در مکزیک همخوانی داشته باشد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/e5ma
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.