ان‌اف‌تی‌های موسیقی کجا به کار می‌آیند؟ / سه مورد از قابلیت‌های ان‌اف‌تی‌های موسیقی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صنعت موسیقی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی به خود دیده است. غول‌های بزرگی مانند اسپاتیفای، اپل و آمازون برای مدت طولانی در خط مقدم صنعت پخش موسیقی بودند و توانستند میلیون‌ها مشتری را به خود جذب کنند. اما هنرمندان همیشه با این پلتفرم‌ها درگیر بودند.

به همین دلیل بسیاری از نوازندگان و خوانندگان به وب ۳.۰ روی آورده‌اند و با طرفداران خود به شکل جدیدی تعامل می‌کنند. در این شکل جدید از تعامل در بستر وب ۳.۰، طرفداران می‌توانند با خرید یک ان‌اف‌تی موسیقی به چیزی شبیه یک سرمایه‌گذار در پروژه تبدیل شوند.


کارت موسیقی مسترکارت


غول پرداخت مسترکارت یک «ان‌اف‌تی موزیک پس» در برنامه «آرتیست اکسلریتور» راه‌اندازی کرده که دارندگان ان‌اف‌تی مزایای خاصی دریافت می‌کنند. مسترکارت در این اقدام با پلی‌گان شریک شده تا کاربران بتوانند ان‌اف‌تی‌های موسیقی خود را راحت‌تر ضرب کنند.


آدیوس دروازه ان‌اف‌تی را باز می‌کند


انجمن موسیقی غیرمتمرکز آدیوس اخیراً ان‌اف‌تی-گیتینگ را به پلتفرم خود اضافه کرده است. این ویژگی هنرمندان را قادر می‌سازد تا بتوانند فقط به افراد خاصی امکان دسترسی به آهنگ‌ها و میکس‌های خاص را بدهند. کاربران باید یک کیف پول شخص ثالث مانند متاماسک یا فانتوم را به کیف پول آدیوس خود پیوند دهند تا ان‌اف‌تی-گیتینگ را فعال کند.


تبدیل ان‌اف‌تی‌های موسیقی به فایل‌های صوتی


اسپین‌امپ یک پلتفرم جمع‌آوری ان‌اف‌تی‌های موسیقی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن ان‌اف‌تی‌های موسیقی خود را به فایل‌های صوتی تبدیل کنند. اسپین‌امپ تمام ان‌اف‌تی‌های موسیقی‌ای را که کاربران در کیف پول‌های کریپتویی خود دارند، نمایش ‌می‌دهد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/et7y
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.