اولین نشست خبری تریبون با حضور اصحاب رسانه برگزار شد
تریبون اولین نشست خبری خود را با خبرنگاران، اصحاب رسانه و متخصصان بخش سئو دیجیتال مارکتینگ رسانهها در 24 مرداد 1401 برپا کرد.
در این نشست، داستان هم مسیری پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و ابزارهای هوشمند سئو و گزارش عملکرد تریبون در سال 1400، به خبرنگاران حاضر در نشست ارائه شد.
در ادامه نشست، آرمان صفایی مدیرعامل تریبون و مینا ملکی مدیر ارشد اجرایی تریبون به پرسشهای خبرنگاران در خصوص عملکرد تریبون پاسخ دادند.

تریبون اواخر سال 1397 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی آغاز کرد و بهمن 1398 با شروع فعالیت پایشگر سلامت ادامه داد و سپس از تیر 1400 وارد حوزههای جدیدی شد. نردبون، ابزار هوشمند سئو یکی از این حوزهها بود که در کنار پلتفرم تریبون به فعالیت پرداخت. این ابزار با نام «رصد جایگاه کلمات کلیدی» روانه بازار شد تا کسب و کارها بتوانند روزانه گزارش رتبه کلمات خود را دریافت کنند و برای بهبود آن برنامهریزی داشته باشند.

آبان همان سال، باشگاه مشتریان تریبون راهاندازی و آذر ماه خدمات جدیدی همچون تولید محتوا و بک لینک به خدمات تریبون اضافه شد تا کسب و کارها بتوانند از لینکهای ساید واید برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.
اسفند 1400، لینک پرومکس با توجه به نیاز کسب و کارها ایجاد شد. لینک پرومکس به کسب و کارها کمک میکرد بک لینک را از صفحاتی که دارای رتبههای برتر در صفحه نتایج گوگل هستند دریافت کنند. همچنین رسانهها با کمک آن بتوانند منبع درآمدزایی جدیدی برای خود ایجاد کنند.

سپس پایشگر سلامت رپورتاژ آگهی را که در ابتدا تنها برای رپورتاژ آگهیهای منتشر شده در تریبون فعال بود، در سال 1400 به صورت رایگان و عمومی در اختیار همه قرار داد. با استفاده از آن، کسب و کارها میتوانند سلامت رپورتاژ آگهیهای خود را از هر طریقی که منتشر کردهاند، بررسی کنند.
لازم به ذکر است، ورود یک پلتفرم به این حوزه باعث میشود فرایند استفاده از این تبلیغات شفافتر، راحتتر و سریعتر انجام شود و به رشد و پیشرفت کسب و کارها کمک زیادی میکند.
