این برنامه زندگی‌ها را نجات می‌دهد

سرمایه‌گذاری روی عادات خوب

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استارتاپی که آماده جذب سرمایه اولیه است، چندین گزینه برای به دست آوردن آن سرمایه در اختیار دارد. تغییر سیاست در سال ۲۰۲۰ باعث شده که بنیان‌گذاران بیشتری به گزینه کرادفاندینگ برای جذب سرمایه اولیه فکر کنند.

استارتاپ «این برنامه زندگی‌ها را نجات می‌دهد» که پلتفرمی است که برای ایجاد و انجام عادات خوب رانندگی به افراد پاداش می‌دهد، کمپین کرادفاندینگ خود را راه‌اندازی کرد. رایان فرانکل، مؤسس آن گفته که این شرکت در حال جمع‌آوری 5/1 میلیون دلار سرمایه است و قصد دارد یک‌سوم آن را در «سید اینوست»، پلتفرمی که توسط همکلاسی‌های مدرسه وارتون، رایان فیت و جیمز هان تأسیس شده، جمع‌آوری کند.

ایده افزایش سرمایه آنلاین از سرمایه‌گذاران کاملاً جدید نیست، اما تغییر قانون در سال ۲۰۲۰ از سمت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، محدودیت را از یک میلیون دلار به پنج میلیون دلار افزایش داد. کرادفاندینگ به شرکت اجازه می‌دهد تا سرمایه‌های نقدی را به‌سرعت دریافت کند، در حالی که به افراد عادی اجازه می‌دهد تا با حداقل سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ دلاری، به جای سرمایه‌گذاران معتبر (کسانی که حداقل ۲۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارند) یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، در فرایند سرمایه‌گذاری شرکت کنند. دیگر بنیان‌گذاران گفته‌اند که این باعث می‌شود در فرایند جمع‌آوری کمک‌های مالی کنترل بیشتری داشته باشند.

این شرکت سه ساله یک پلتفرم ساخته که زمان استفاده راننده از تلفن خود به روشی ایمن، مانند تماس‌های تلفنی با هندز فری، مسیریابی یا گوش دادن به موسیقی ردیابی می‌کند. آنها برای این رفتارهای خوب امتیازآور با همکاری بیش از ۱۰۰ برند از جمله «ایسامنیا کوکیز» یا «تسک ربیت» به رانندگان پاداش می‌دهد.

فرانکل می‌گوید مزایای زیادی در کرادفاندینگ می‌بیند؛ هم شرکت‌هایی که از این پلتفرم سرمایه جمع‌آوری می‌کنند و هم آنهایی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند، تحت یک فرایند دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرند، بنابراین آنها از اعتبار و کیفیت سرمایه‌گذاران اطمینان دارند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/3x59
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.