کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

برگزاری ششمین دورهمی کافه فروش به همت آکادمی دیدار

کافه‌فروش یک دورهمی دو هفته یک‌بار است که به همت آکادمی فروش دیدار برگزار می‌شود. این دورهمی پذیرای مدیران فروش و مدیران عامل کسب‌وکارهای کوچک و بزرگی است که تمایل دارند در جمع متخصصان حوزه فروش و مدیریت به تبادل تجربه و شبکه‌سازی بپردازند.

اخیراً ششمین دورهمی کافه‌فروش در تاریخ ۵ مهرماه برگزار شده است. اهداف عمده کافه‌فروش ایجاد یک شبکه غیرمجازی تجاری و اشتراک دانش، انتقال تجربه زیسته افراد با یکدیگر و طرح مسائل و چالش‌های روز حوزه مدیریت و فروش است. مدیران و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در دورهمی کافه‌فروش آکادمی دیدار برای حل مسئله و تبادل نظر با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

امید بخشعلی، مشاور و مربی تیم‌های فروش؛ هوفر حسینی، سرپرست فروش سازمانی اسنپ؛ محمد مصطفوی، مدیرفروش زرین‌پال؛ امیر خطیبی، مدیرفروش تخفیفان؛ مسعود سجادی، سرپرست فروش اُکالا؛ سهیل بازدار، مدیرفروش شیپور؛ امیر پاداش، مدیرفروش اسنپ و غزال پوردرویش، مدیرعامل سازمانه، سالار میرحسینی، مدیر امور کارفرمایان شرکت روشنگران سحر؛‌ مانی مبینی، مشاور و مربی فروش سازمانی؛ متین کردی، مدیرفروش نرم‌افزار سیپ؛ میثم جزینی، مدیر و مشاور بازاریابی و فروش اقساطی؛ محسن پورحسینی، مدیر فروش اول وب؛ علی زیارتی، مدیر فروش و بنیان‌گذار آوازک و مهدی سازور، مربی و مشاور بازاریابی از جمله افراد حاضر در دورهمی‌های کافه‌فروش بوده‌اند.


چگونگی جذب و نگه‌داشت نیروهای نسل زد


یکی از چالش‌های این روزهای کسب‌وکارها، نیروی کار است. اکنون نیروی کار در دسترس در بازار کار نسل زد هستند؛ نسلی که با وجود تفاوت‌های خود، اوضاع متفاوتی در حوزه جذب نیرو به وجود آورده‌اند. آخرین دوره کافه‌فروش درباره جذب نیروهای نسل زد و چگونگی نگهداشت این نسل بر سرکار بود. در این رویداد چهارساعته، مدیران عامل یا مدیران فروش کسب‌وکارهای شناخته‌شده به تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/xbtk
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.