تجارت اجتماعی حول محور نیاز مصرف‌کننده

کات لوت و انتظار رشد در سال آینده

«کات لوت» که یک پلتفرم تجارت اجتماعی است، اعلام کرده که اکنون سه‌چهارم تجارت آن را شهرهای کوچک تشکیل می‌دهند.

کات لوت که حدود هشت میلیون دلار سرمایه جذب کرد، گفت که بیش از ۶۵۰ هزار فروشنده در پلتفرم خود دارد که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۲ این تعداد به سه میلیون نفر برسد.

جاسمیت تیند، یکی از بنیان‌گذاران کات لوت، گفت: «شهرهای کوچک از شهرهای بزرگ عملکرد بهتری خواهند داشت، زیرا هنوز اکثر جمعیت هند در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند. در حالی که مصرف‌کنندگان به شهرهای بزرگ نمی‌آیند، تجارت الکترونیک قطعاً به سمت آنها خواهد رفت. در سال ۲۰۲۰ سهم یک شهر کوچک حدود ۶۰ درصد بود ولی در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۷۵ درصد رسید.

فروشندگان ما عمدتاً از بازارهای شمال و غرب از شهرهای کوچک می‌آیند.» کات لوت که توسط تیند و ماهیما کائول تأسیس شده، پلتفرمی است که به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد هنگام خرید چانه بزنند. این پلتفرم انتظار دارد تا سال ۲۰۲۲ ارزش ناخالص کالا به دلیل افزایش تقاضا از شهرهای کوچک‌تر به هزار کرور روپیه برسد.

محصولات فروخته‌شده در کات لوت بومی هستند و حتی دارای برچسب قیمت نیستند. کات لوت اخیراً قابلیتی را راه‌اندازی کرده است که به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد به طور خودکار بر سر قیمت چانه بزنند. تیند اضافه کرد سهولت استفاده، ایجاد تقاضا برای فروشندگان شهرهای کوچک، زبان‌ها، چانه‌زنی و ترجمه‌های خودکار، محرک‌های اصلی استفاده از این پلتفرم هستند.

به‌ جای اینکه مصرف‌کنندگان محصولی را از سر ناچاری قبول کنند، ما رفتار مصرف‌کننده را بررسی کرده‌ایم و شرکت را حول آن ساخته‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.