کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ترکیب جدید هیئت‌مدیره

رأی‌گیری هیئت‌مدیره انجمن صنفی VODها مشخص شد

ظهر روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ اکثریت اعضای انجمن صنفی VODها با حضور در تالار شهناز خانه هنرمندان به مجمع عمومی رسمیت بخشیدند.

در این مجمع بر اساس دستور جلسه که از پیش تعیین شده بود، ابتدا گزارش عملکرد یکساله انجمن از سوی محمدمهدی عسگرپور، دبیر انجمن ارائه شد. او در سخنان خود با اشاره به اهمیت همگرایی و دور هم آمدن اعضا برای دست‌یابی به مطالبات‌شان، گزارش عملکردی را که شامل فعالیت‌های صورت گرفته در انجمن از یک سال قبل تاکنون بود، ایراد کرد.

در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش‌های خزانه‌دار و بازرس نوبت به رأی گذاشتن میزان حق عضویت رسید که این بخش نیز با اکثریت آرا به تصویب رسید. سپس نامزدهای دو بخش هیئت‌مدیره و بازرس معرفی شدند که ۱۲ نفر کاندیدای هیئت‌مدیره شدند و سه نفر نامزد بازرسی.

بعد از اخذ آرا، ۳۰ برگه رأی در هر یک از بخش‌های بازرسی و هیئت مدیره جمع‌آوری شد که در نهایت بر اساس آرای شمارش‌شده، محمدجواد شکوری (فیلیمو)، علی سرتیپی (فیلم‌نت)، محمدجعفر نعناءکار (آیو)، سعید رسول‌اف (چارخونه) و محمد صراف (پلان) به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره و حسین خطیبی (ویدیوتو) به عنوان علی‌البدل اول و رامین موسوی (آپرا) به عنوان علی‌البدل دوم انتخاب شدند. همچنین سعید نوروزی (نمایش نت) بیشترین آرای بخش بازرسی را کسب کرد و علی مجیدی (پیشتاز مووی) در جایگاه علی‌البدل قرار گرفت.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/uqbj
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.