کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
توضیح همکارانسیستم درباره مارکتپلیساش
رویداد «تحول دیجیتال در مارکتپلیسها» برگزار شد.
در رویداد «تحول دیجیتال در مارکتپلیسها» همکارانسیستم، رئیس هیئتمدیره این شرکت عنوان کرد راهکارهای این شرکت تا ۸۰ درصد نیازهای مشتریان را برآورده میکند و محصولات مارکتپلیس این شرکت میتواند ۲۰ درصد نیاز باقیمانده را نیز فراهم کند.
فرید فولادی در ابتدای این رویداد با اشاره به تحول دیجیتال و سرعت بالای رشد فناوری طی چند سال اخیر گفت: «تحول دیجیتال به معنی تحول کسبوکار از طریق فناوری است و آنچه دنیا به دنبال آن است، استفاده صحیح از فناوریها و به کار گرفتن آن در زندگی است. امروزه همه سازمانها فهمیدهاند که باید خودشان را به عصر دیجیتال نزدیک کنند.»
«غلامرضا نعمتالهی»، مدیر توسعه اکوسیستم بازار همکارانسیستم نیز با بیان اینکه مارکتپلیس همکارانسیستم بهعنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان نرمافزار و مشتریان عمل میکند، افزود: «در حال حاضر ۶۰ محصول توسط ۱۲ تولیدکننده در این مارکتپلیس قرار گرفته که البته ۱۳ تولیدکننده دیگر نیز در حال آمادهسازی محصولاتشان برای ارائه در این بازار هستند.
همچنین تاکنون ۱۱۰ خرید توسط ۸۰ مشتری صورت گرفته که ۳۰ درصد این مشتریان از مشتریان بزرگ و استراتژیک همکارانسیستم محسوب میشوند.»