ثبت نام بازدیدکنندگان نمایشگاه اینوتکس 2022 آغاز شد

برای حضور در بزرگترین گردهمایی فناوران و نوآوران کشور؛

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با اعلام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «INOTEX 2022» ثبت نام بازدیدکنندگان یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، «سجاد عباسی فشمی» گفت: ثبت نام بازدیدکنندگان یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز شده و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به سایت inotex.com اقدام به ثبت نام نمایند.

او ادامه داد: بازدیدکنندگان هنگام ثبت نام در سایت با سه نوع بلیت مواجه می‌شوند، نوع اول بلیت رایگان است که برای بازدید از بخش نمایشگاهی بوده و مخاطبان برای بازدید از این بخش از نمایشگاه نیاز به پرداخت هزینه ندارند و با دریافت بلیط رایگان از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

او تصریح کرد: بلیط نوع دوم مربوط به بخش آنلاین نمایشگاه است، زیرا امسال در کنار بخش حضوری نمایشگاه بخش آنلاین نیز برقرار است که در آن مخاطبان می‌توانند از خارج محیط نمایشگاه، سخنران ها و پنل ها را دیده و از امکانات اپلیکیشن مانند ارتباط بین غرفه داران و بازدیدکنندگان، امکان تناظریابی از طریق هوش مصنوعی اپلیکیشن و امکانات دیگر استفاده کنند.

عباسی فشمی افزود: نوع سوم بلیط مناسب آن دسته از مخاطبانی است که می خواهند غیر از بازدید از نمایشگاه از رویدادهایی که در نمایشگاه جریان دارد نیز استفاده کنند. برای مثال غیر از بازدید از نمایشگاه می خواهند از پاویون منتورشیپ ها یک مشاوره رایگان دریافت کنند، یا در قالب تورهای بازدید از شرکت های پارک فناوری پردیس بازدید نمایند یا در رویداد ریورس پیچ شرکت کنند. افراد متقاضی برای تهیه بلیت ویژه باید ۵۵ هزار تومان هزینه کنند که با توجه به خدمات ارائه شده مبلغ زیادی نیست.

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری گفت: اینوتکس امسال از کشورهای روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد و شرکت های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته اند. بیش از ۴۰۰ شرکت در فضای نمایشگاه به مساحت 5 هزار متر، محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند و شرکت های بزرگی هم در این دوره حضور دارند.

عباسی فشمی تصریح کرد: در بخش کافه سرمایه اینوتکس بیش از ۴۰۰ جلسه سرمایه گذاری از هم اکنون برنامه‌ریزی شده است و در بخش منتورشیپ نیز بیش از ۲۰۰ فرصت مشاوره رایگان در اختیار مخاطبان رویداد قرار خواهد گرفت.

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اشاره تفاوت دیگر اینوتکس ۲۰۲۲ با دوره‌های گذشته گفت: امسال برخلاف سال گذشته که 2 استیج برگزار شد، شاهد برگزاری 3 رویداد استیج خواهیم بود. یک استیج با موضوعات عمومی کسب و کاری در حوزه فناوری، دیگری استیج نکستیشن با موضوعات تخصصی بررسی ترندهای آینده تکنولوژی نظیر متاورس و بلاکچین و سومین استیج نیز فروم حکمرانی است که موضوع آن بررسی حکمرانی فناورانه در حوزه دانش بنیان خواهد بود.

او افزود: امسال در نمایشگاه اینوتکس میزبان اختتامیه رویداد بین‌المللی کنز نیز هستیم که رقابت بین دانشمندان و پژوهشگران برتر کشور های اسلامی است. در این دوره از رویداد علمی کنز ۵۶۰ طرح از دانشمندان ۲۰ کشور مسلمان به رقابت پرداختند. در این رقابت ها در ۶ حوزه و در هر حوزه 3 تیم به مرحله نهایی راه یافتند و فینال آن همزمان با اختتامیه اینوتکس بین این ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. در نهایت در هر حوزه فنی یک پژوهش و پژوهشگر برتر معرفی خواهد شد.

عباسی فشمی ادامه داد: اینوتکس امسال میزبان برگزاری چندین رویداد ارائه نیاز فناورانه نیز است. در رویدادهای ریورس پیچ امسال صنعتگران حوزه نفت، هلال احمر، صنایع غذایی و ۶ حوزه صنعتی مختلف دیگر نیازهای فناورانه خود را معرفی کرده و شرکتها و افراد حاضر در نمایشگاه که پتانسیل تامین و برطرف کردن این نیازها را دارند، برای همکاری و عقد قرارداد اعلام می کنند. گفتنی است سال گذشته در این بخش روزانه حدود ۴ میلیارد تومان قرارداد همکاری منعقد شد.

او در پایان گفت: اینوتکس امسال شاهد برگزاری یک رویداد ویژه مختص هکرها با عنوان هکرهای دوست داشتنی است. همچنین برنامه ها و رویدادهای بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارد که مخاطبان با مراجعه به وب سایت نمایشگاه اینوتکس به آدرس inotex.com می توانند از آنها باخبر شوند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ee4a
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.