جایی برای تفکر بیشتر

مدیوم؛ پلتفرمی برای انتشار محتوا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«مدیوم» یک پلتفرم انتشارات آنلاین آمریکایی است که در اوت ۲۰۱۲ توسط ایوان ویلیامز راه‌اندازی شد و توسعه یافت. مطالب این پلتفرم نمونه‌ای از روزنامه‌نگاری اجتماعی است که از نشریات آماتور تا حرفه‌ای‌ها و وبلاگ‌نویسان و ناشران در آن حضور دارند.

ایوان ویلیامز، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق توییتر، مدیوم را ایجاد کرد تا کاربران را تشویق کند پست‌هایی طولانی‌تر از حد مجاز ۱۴۰ کاراکتری توییتر ایجاد کنند. وقتی مدیوم در سال 2012 راه‌اندازی شد، ویلیامز گفت: «پیشرفت کمتری در جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدشده صورت گرفته است.»

ویلیامز گزارش داد که تا آوریل ۲۰۱۳، ۳۰ کارمند تمام‌وقت روی پلتفرم کار می‌کنند. در ماه اوت همان سال، ویلیامز معتقد بود که سایت هنوز کوچک است، اما او همچنان نسبت به آینده آن خوش‌بین است و گفت: «ما در تلاشیم تا مسیر را برای افرادی که حرف‌های متفکرانه‌ای برای گفتن دارند، تا حد امکان آسان کنیم.»

مدیوم روی بهینه‌سازی زمانی که بازدیدکنندگان برای مطالعه سایت صرف می‌کنند (5/1 میلیون ساعت در مارس ۲۰۱۵)، در مقابل به حداکثر رساندن حجم مخاطبان خود تمرکز کرد. در سال ۲۰۱۵، ویلیامز معیار استاندارد ترافیک وب بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد را به عنوان «عددی بسیار فرار و بی‌معنی برای کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم» مورد انتقاد قرار داد. طبق گفته این شرکت، تا می ۲۰۱۷، مدیوم ۶۰ میلیون خواننده ماهانه منحصربه‌فرد داشته است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/kvmt
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.