کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران قصد دارد نشستی با «عنوان فرهنگ دادهمحوری و کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت سازمان» را برگزار میکند.
فرهنگ دادهمحوری به رویکردی اشاره دارد که در آن تصمیمگیریها و استراتژیهای سازمان بر اساس دادهها و تحلیلهای دقیق انجام میشود. در این فرهنگ، دادهها به عنوان منبع اصلی اطلاعات و بینش در نظر گرفته میشوند و سازمانها تلاش میکنند تا از دادهها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
موضوع گفتوگوها در این نشست حول محور ایجاد فرهنک دادهمحوری و همچنین تجربههای بهکارگیری هوش مصنوعی د رحوزه مدیریت سازمانهمراه با مثالهای عملیاتی و موردکاوی از شرکتهای پیشرو است.
با استفاده از پردازش زبان طبیعی، سازمانها میتوانند نظرات و احساسات مشتریان را تحلیل کنند و به بهبود خدمات خود بپردازند. این رویکردها و کاربردها میتوانند به سازمانها کمک کنند تا رقابتیتر و کارآمدتر عمل کنند و در نهایت به بهبود عملکرد کلی سازمان منجر شوند.
گفتنی است مدرس این نشست شهرام کریمی، مدیر دادهمحوری منابع انسانی شرکت KPMG خواهد بود. این نشست در محل اتاق بازرگانی تهران واقع در خیابان خالد اسلامبولی، روبروی کوچه بیست و یکم، طبقه هشتم خواهد بود.
زمان برگزاری نشست «فرهنگ دادهمحوری و کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت سازمان» نیز یکشنبه نهم دیماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ است.
برای اطلاعات بیشتر و ثبتنام به این لینک مراجعه کنید.