کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

دستمزد بیشتر و مزایای گسترده‌تر

سیاست حمایتی جدید ام‌اند‌اس

ام‌انداِس اخیراً اعلام کرده که همه کارکنان این فروشگاه در سراسر اسکاتلند و سایر مناطق بریتانیا می‌توانند انتظار افزایش دستمزد ساعتی ۵۰ درصدی را در ماه‌های آینده داشته باشند. پس از اینکه سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در ژانویه امسال اعلام کردند که نرخ ساعتی خود را به 10 پوند در ساعت افزایش خواهند داد، ام‌انداس اعلام کرد که از ابتدای آوریل حقوق و مزایای سلامتی 40 هزار همکار خود را افزایش خواهد داد.

موریسونز نیز سال گذشته این حرکت را انجام داد و اولین سوپرمارکتی بود که حداقل ساعتی 10 پوند را ارائه می‌دهد. همه همکاران فروشگاه ام‌انداس خارج از لندن در حال حاضر نرخ ساعتی 9.50 پوند را دریافت می‌کنند، اما آنها شاهد افزایش آن به 10 پوند در ساعت خواهند بود.

نرخ‌های جدید پرداخت ام‌اند‌اس باعث خواهد شد که سطح دستمزد آنها از دستمزد ملی در بریتانیا فراتر رود که اخیراً برای مناطق خارج از لندن به 9.90 پوند افزایش یافته است. افزایش دستمزدها بخشی از بسته پاداشی است که ام‌انداس قصد دارد به کارمندان خود ارائه دهد. این خرده‌فروش گفته است که بسته مزایای آنها بر حمایت از سلامت و رفاه همکاران تمرکز خواهد کرد، زیرا آن را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خود می‌داند.

علاوه بر پرداخت حقوق اضافی، کارکنان به خدمات پزشک عمومی مجازی، غربالگری سلامت و مشاوره در مورد مدیریت مالی دسترسی خواهند داشت. «استیو رو»، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «کمکی که تیم‌های ما برای حمایت از مشتریان و یکدیگر هر روز و در زمان‌های واقعاً چالش‌برانگیز انجام داده‌اند، قابل توجه بوده است. با سرمایه‌گذاری مجدد روی منابع انسانی و ارائه پیشنهادهای بهتربه همکاران خود در فروشگاه‌ها، مطمئن می‌شویم که هر همکار هر کاری که انجام می‌دهد ، به‌درستی پاداش دریافت می‌کند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/n7b7
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.