راهکاردهی به فین‌تک‌ها / اکوی‌سافت ۱۲۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اکوی‌سافت، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های دیجیتال برای صنعت مالی، ۱۲۵ میلیون دلار سرمایه برای ارتقای موقعیت خود در بازار جذب کرده است. ۷۰ میلیون دلار از این بودجه از شرکت اینوستیسمنت کِبِک و دولت کِبِک و مابقی آن از سرمایه‌گذاران قبلی این شرکت تأمین شده است.

اکوی‌سافت که در مونترال مستقر است، قصد دارد از این سرمایه برای توسعه بیشتر در سطح بین‌الملل و تحقیق و توسعه استفاده کند. لازم به ذکر است که اکوی‌سافت بر تقویت تحول دیجیتال در شرکت‌های مدیریت ثروت، دارایی و شرکت‌های بیمه عمر تمرکز دارد.

این شرکت در ۱۰ سال گذشته رشدی دورقمی را تجربه کرده و اکنون به بیش از ۲۵۰ مؤسسه مالی در ۱۷ کشور خدمات ارائه می‌دهد. اخیراً هم علاوه بر آمریکای شمالی به یک بازیکن پیشرو در لاتام، کارائیب و اروپا تبدیل شده است. اکوی‌سافت به توسعه بیمه عمر و پلتفرم‌های مدیریت ثروت خود ادامه می‌دهد تا تحول دیجیتال را در شرکت‌های بزرگ بین‌المللی تقویت ‌کند.

«لوئیس رومرو»، مدیرعامل اکوی‌سافت می‌گوید: «تحول دیجیتال و پروژه‌های ارتقای تجربه مشتری، دیگر امری اختیاری نیستند. مأموریت اکوی‌سافت این است که به شرکت‌ها در هر مرحله‌ای که هستند با ارائه قابل ‌اعتمادترین راه‌حل‌ها کمک کند تا از پس چالش‌های پیچیده خدمات مالی برآیند.

رویکرد مشتری‌مداری ما را قادر ساخته تا اعتماد برخی از بزرگ‌ترین مؤسسات مالی جهان را به دست آوریم.» «گای لبلانک»، رئیس و مدیرعامل اینوستیسمنت کبک نیز می‌گوید: «با توجه به اینکه مؤسسات مالی جهانی بر ایجاد تحولات دیجیتالی جهت برآورده‌سازی انتظارات مشتریان و همگام‌شدن با تغییرات بازار رقابت می‌کنند، اکوی‌سافت توانسته به کمک آنها بشتابد و به رهبری در بازار جهانی تبدیل شود.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/wmpm
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.