کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کمک به درمان بیماران / درباره جنیفر تابرت

شرکت دارویی و بهداشتی «جانسون» در ایران بیشتر با محصولات حوزه کودکان و نوزادان شناخته شده است. البته این شرکت قدیمی محصولات دارویی و بهداشتی زیادی دارد که به بیماران بسیاری در سراسر جهان کمک کرده است. رئیس هیئت‌مدیره و معاون‌ اجرایی شرکت «جانسون اند جانسون» زن موفقی به نام جنیفر تابرت است. جنیفر مدرک لیسانس فارماکولوژی را از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را از دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی اندرسون، دانشگاه کالیفرنیا دریافت کرده است.

از زمان پیوستن به جانسون اند جانسون در سال 2005، تمرکز او روی گسترش اثرگذاری محصولات شرکت بر طیف بیشتر بیماران بود و با همین هدف‌گذاری توانست به طیف گسترده‌ای از بیماران کمک کند و با روش‌های درمانی نوآورانه، تعداد فزاینده‌ای از بیماران در سراسر جهان را بهبود بخشد.

پس از حضور جنیفر، داروهای جدید حیاتی برای میلیون‌ها نفر مبتلا به سرطان، بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی، بیماری‌های قلبی، فشار خون، نارسایی ریوی و بیماری‌های عفونی توسط شرکت جانسون ارائه شد و جانسون با بیش از 50 میلیارد دلار درآمد در سراسر جهان، به دومین کسب‌و‌کار بزرگ داروسازی نوآورانه تبدیل شد.

علاوه بر این، این شرکت به مدت 9 سال متوالی در فهرست «برترین شرکت‌های جهان» مجله فورچون در صنعت داروسازی قرار گرفته است. جنیفر به دلیل تأثیر مدیریتش بر رشد تولید داروهای حیاتی بیماران، در هفت سال گذشته در فهرست «قدرتمندترین زنان» فورچون قرار گرفته است. او همچنین به‌عنوان یک رهبر در تنوع و برابری جنسیتی در سازمان تحت مدیریتش، سرآمد است. علاوه بر این، جنیفر یکی از اعضای هیئت‌مدیره شرکت مک دونالد است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/etyl
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.