رشد ۱۰ برابری میو

میو، هشت میلیون دلار سرمایه جذب کرد

میو، پلتفرم تجارت اجتماعی ویتنامی، کمتر از یک سال پس از اعلام دور اولیه خود، هشت میلیون دلار در سری A جمع‌آوری کرده است. سرمایه‌گذاری توسط جانگل ونچر و با مشارکت پاتامار کپیتال و اولیور جانگ انجام شد.

میو که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد، یک پلتفرم خرید گروهی است که بر فروش محصولات تازه و مواد غذایی در شهرهای ردیف ۲ و ۳ ویتنام تمرکز دارد. این شرکت می‌تواند تحویل روز بعد را ارائه دهد؛ زیرا زیرساخت لجستیکی ایجاد کرده که به آن امکان می‌دهد محصولات را مستقیماً از مزارع به مشتریان ارسال کند.

سری A مجموع سرمایه‌پذیری میو را به ۹.۱ میلیون دلار می‌رساند و برای گسترش سیستم تدارکات و اجرای آن، ورود به مناطق جدید در ویتنام و افزودن دسته‌بندی محصولات جدید مانند کالاهای مصرفی سریع و لوازم‌خانگی استفاده خواهد شد.

«ترانگ هوین» یکی از بنیان‌گذاران و مدیر اجرایی میو، گفت میو از هفت ماه پیش تاکنون، به ۱۰ برابر رشد ارزش ناخالص کالا، افزایش ۱۰برابری در نمایندگی‌ها یا فروشندگان دست یافته و تیم خود را از ۶۰ نفر به ۲۴۰ نفر افزایش داده است. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار قطعه محصول تازه در روز تولید می‌کند که در هوشی‌مین، ثو دوک، بین دوونگ، دونگ نای و لانگ آن فعالیت می‌کند و برنامه‌هایی برای گسترش به شمال ویتنام دارد.

او گفت: «این اعداد باور ما را در این مدل و پتانسیل آن تقویت کرد. ما به سرمایه جدید برای تسریع استخدام، توسعه محصول و زنجیره تأمین نیاز داریم تا حضور خود را در مناطق جغرافیایی موجود تعمیق و به استان‌های جدید گسترش می‌دهیم.»

فروشندگان میو، میو پارتنرز نامیده می‌شوند. آنها معمولاً سفارش‌ها را از دوستان و خانواده جمع‌آوری می‌کنند. سفارش‌ها نیز به‌صورت دسته‌ای برای توزیع به آنها تحویل داده می‌شود. این استارتاپ ادعا می‌کند که میو پارتنرز می‌توانند تا ۴۰۰ دلار در ماه درآمد داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.