کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

قدرت یک صنعت در گرو اتحاد رقباست

دیدار فعالان دارایی دیجیتال، بلاکچین
و رمزارز کشور در عصرانه راه‌کار

پنجشنبه‌ای که گذشت، اولین عصرانه راه‌کار، دورهمی فعالان کسب‌وکارهای اقتصاد نوآوری ایران را برگزار کردیم. ما در این دورهمی برای اولین‌بار در میان جمعی از فعالان اقتصاد نوآوری کشور از «کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار» گفتیم؛ کارخانه‌ای برای تولید رسانه و محتوای کسب‌وکاری. در حال حاضر تمرکز ما بر فناوری و نوآوری در حوزه‌های مالی و کسب‌وکاری است و همان‌طور که تا امروز چندین رسانه تخصصی ساخته‌ایم، در حال ساخت رسانه‌های تخصصی این حوزه هستیم؛ رسانه‌هایی که بتوانند تأثیرگذار باشند و جریان‌ساز.

یکی از کارکردهایی که تاکنون رسانه‌های راه‌کار یعنی پایگاه خبری راه پرداخت، ماهنامه عصر تراکنش، هفته‌نامه‌های کارنگ و رمزارز داشته‌اند، معرفی و شبکه‌سازی اعضای کامیونیتی و اکوسیستم اقتصاد نوآوری ایران بوده است. در آینده رسانه‌های جدید راه‌کار در کنار اطلاع‌رسانی و تولید ادبیات، فعالیت شبکه‌سازی حرفه‌ای را نیز انجام خواهند دهند. تلاش می‌کنیم در کنار محصولات رسانه‌ای با برگزاری رویدادهای مستمر با عنوان «عصرانه‌های راه‌کار» فضایی برای دیدار رودررو برای فعالان یک صنعت ایجاد کنیم.
پنجشنبه‌ای که گذشت، اولین رویداد را پشت سر گذاشتیم؛ رویدادی که امیدواریم به‌طور منظم و هر ماه برگزار شود. در هر رویداد میزبان بخشی از فعالان اقتصاد نوآوری کشور خواهیم بود. در رویداد اول فعالان دارایی دیجیتال، بلاکچین و رمزارز دور هم جمع شدند؛ فعالانی که به سبب چالش‌های پرشمار حوزه تخصصی‌شان به‌شدت نیازمند دیدار رودررو با یکدیگر، تأثیرگذاران و ایجاد گفتمان مشترک هستند. از آنجایی که دارایی دیجیتال، بلاکچین و رمزارز حوزه‌ای نوپا در دنیا و ایران است، تعامل میان کسب‌وکارها نیز هنوز به‌طور مناسب شکل نگرفته، این تعامل و همراه‌شدن و در یک کلام اتحاد رقبا، می‌تواند به هم‌صدایی کسب‌وکارها و قدرت‌گرفتن آنها برای پیگیری مسائل صنفی‌ کمک کند.

در کنار دیدار با یکدیگر، دیدار و گفت‌وگو با سایر حلقه‌های زنجیره ارزش فعالیت‌های دارایی دیجیتال، بلاکچین و رمزارز نیز می‌تواند به توسعه این اکوسیستم کمک کند؛ اتفاقی که در خلال رویدادهایی همچون عصرانه راه‌کار رخ خواهد داد، ‌همچنان که در رویداد اول به همت بانک شهر شاهدش بودیم. امیدواریم با رسانه‌های تخصصی راه‌کار و رویدادهایی با حضور متخصصان و فعالان هر بخش از صنعت بتوانیم به نزدیکی اعضای آن کمک کنیم.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/0rvu
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.