رسانه اقتصاد نوآوری ایران

هاب رسانه نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد

با هدف اطلاع رسانی رویدادهای اینوتکس 2022

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای پیش رو تا آغاز رسمی نمایشگاه اینوتکس 2022 همانند سال های گذشته هاب‌رسانه (ستاد خبری) این نمایشگاه جهت تعامل با رسانه‌های مختلف و تنها مرجع مورد تایید دبیرخانه اینوتکس جهت نشر اخبار این رویداد آغاز به کار کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، یکی از اهداف هاب رسانه اطلاع رسانی سریع و کامل رویدادها، اخبار و معرفی بخش های مختلف نمایشگاه اینوتکس 2022 و ارتباط با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برای بازتاب اخبار آنه است. این بخش با شرکت های مختلف برای برگزاری رویدادهای مختلف از جمله رونمایی محصولات، خدمات و … در ارتباط است.

تهیه خبر از تمام رویدادهای نمایشگاه، اطلاع ر سانی حضور مهمنان و مقامات و مسئولان کشور و مصاحبه با آنها، اطلاع رسانی بخش های مختلف نمایشگاه و معرفی آن ها، اطلاع رسانی رویدادهای رونمایی های شرکت ها و انتشار در لحظه اخبار آن در سایت اینوتکس و ارسال برای رسانه های خبری از دیگر اهداف این بخش نمایشگاه اینوتکس 2022 است.

گفتنی است از رسانه های متقاضی حضور در هاب رسانه اینوتکس 2022 دعوت می شود برای حضور در نمایشگاه و حمایت از اینوتکس درخواست خود را به شماره تلفن 09300612520 ارسال کنند.

رسانه های استارتاپی با حضورشان در نمایشگاه ضمن دریافت غرفه مجازی خود، می توانند خود را هر چه بیشتر به اجزای مختلف این اکوسیستم معرفی کنند و کاندیدهای خوبی برای مصاحبه ها و محتواهایی که در آینده تولید خواهند کرد، بیابند. از طرفی آنها میتوانند به مخابره اخبار و وقایع نمایشگاه بپردازند و زبان گویای نمایشگاه در گوش مخاطبین شان باشند.

گفتنی است نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

قرار است یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس نیز امسال از 20 لغایت 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شود.

اینوتکس ۲۰۲۲ در فضایی باز و با رعایت استانداردهای ویژه ای در طراحی پلان های نمایشگاهی و ساخت غرفه ها برگزار خواهد شد، به گونه ای که بتوان حضور مخاطبان را در شرایط ایمن و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مقدور کرد. همچنین بخش مجازی اینوتکس نیز با تغییرات ویژه و امکانات جدید و گسترده، برای تمامی مخاطبین از سراسر جهان قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود.

آمار دوره‌های گذشته اینوتکس نشان از حضور بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ شرکت و استارتاپ و بازدید بیش از ۸۰ هزار مخاطب و انعقاد ۱۸۰ تفاهم نامه دارد. همچنین حضور ۴۰ کشور در این رویداد در ادوار گذشته از نکات حائز اهمیت است که نشان دهنده اهمیت اینوتکس از نگاه سایر کشورها است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/52bk
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.