کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

رشد 700 میلیون دلاری

پیش‌بینی درباره بازار تحویل غذا در هند

بازار تحویل غذا در هند طی سال‌های 2022 تا 2026 به میزان 716.53 میلیون دلار رشد خواهد کرد.

ریسرچ اند مارکت با بررسی بازار دلیوری غذا در هند پیش‌بینی کرده‌ است این بازار طی سال‌های 2022-2026 به میزان 53/716 میلیون دلار رشد خواهد کرد. این میزان برابر با نرخ رشد مرکب 28 درصدی در دوره پیش‌بینی‌شده برای این کشور خواهد بود. این مرکز با تجزیه و تحلیل جامع، اندازه‌گیری و پیش‌بینی بازار، روندها، محرک‌های رشد و چالش‌ها و همچنین تجزیه و تحلیل 25 فروشنده به نتایج فوق رسیده است.

عناصر تعیین‌کننده در هدایت این بازار به نقل از این گزارش عبارتند از: افزایش مشارکت بین رستوران‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات دلیوری غذا، هزینه‌ها و مزایای عملیاتی برای رستوران‌ها. این تحلیل که با تأکید بر وضعیت سفارش‌ها و همچنین پرداخت‌ها انجام شده ‌است، تقاضای رو به رشد مصرف‌کنندگان برای سفارش غذای راحت را به عنوان یکی از دلایل اصلی رشد بازار تحویل غذا در هند طی چند سال آینده معرفی می‌کند.

این گزارش با بررسی سه حوزه «اندازه بازار دلیوری»، «پیش‌بینی بازار دلیوری» و «تجزیه و تحلیل صنعت دلیوری غذا» به دست آمده ‌است. مطالعه حاضر با استفاده از ترکیبی عینی از اطلاعات اولیه و ثانویه داده‌های شرکت‌کنندگان کلیدی در این صنعت انجام شده و علاوه بر تجزیه و تحلیل تأمین‌کننده‌های کلیدی، یک چشم‌انداز جامع از این بازار و تأمین‌کننده‌ها به دست می‌دهد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2g1a
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.