همکاری سازنده

خرید از تیک‌تاک برای آمریکایی‌ها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ممکن است آمریکایی‌ها درست موقع تعطیلات به ویژگی فروشگاه تیک‌تاک دسترسی پیدا کنند. اگر تجار ایالات متحده علاقه‌مند به فروش مستقیم محصولات به مصرف‌کنندگان از طریق برنامه اشتراک ویدئو باشند، اکنون می‌توانند در فروشگاه تیک‌تاک ثبت‌نام کنند.

در پیامی در سایت رسمی تیک‌تاک آمده است: «فروشگاه تیک‌تاک یک ویژگی خرید جدید و ابتکاری است که به بازرگانان، برندها و تولیدکنندگان امکان می‌دهد محصولات خود را مستقیماً از طریق ویدئوهای درون فید، لایو و تب ویترین محصول در تیک‌تاک به نمایش بگذارند و بفروشند.» ویژگی خرید در حال حاضر فقط در بریتانیا و هفت منطقه آسیا در دسترس است.

اگرچه سایتی برای ثبت‌نام از کسب‌و‌کارها و فروش در این پلتفرم در ایالات متحده راه‌اندازی شده، اما برای همه صاحبان کسب‌وکارها در دسترس نیست. در حال حاضر کسانی که قصد ثبت‌نام دارند، باید یک کد دعوت برای دسترسی به برنامه ارائه دهند.

گزارشی از سمافر می‌گوید که این اپلیکیشن فقط از کسب‌وکارهای منتخب برای ثبت‌نام دعوت می‌کند، اما مشخص نیست که کدام شرکت‌ها این دعوت را دریافت کرده‌اند.

اپلیکیشن متعلق به بایت‌دنس، «ترافیک با کیفیت بالاتر»، «تجربه مصرف‌کننده بهتر» و «همکاری یکپارچه سازنده» را برای بازرگانی که ثبت‌نام می‌کنند، تبلیغ می‌کرد. اگرچه ثبت‌نام هیچ هزینه‌ای ندارد، اما تیک‌تاک از هر فروش کمیسیون می‌گیرد. این سایت توضیح می‌دهد: «کارمزد کمیسیون برای فروش هر محصول 5 درصد است.

این کارمزد برای 90 روز اول پس از ثبت موفقیت‌آمیز به 8/1 درصد کاهش می‌یابد و پس از 90 روز، نرخ کمیسیون به 5 درصد بازمی‌گردد.»

طبق گزارش ماه ژوئن تدکرانچ، این برنامه که قبلاً با شاپیفای همکاری کرده بود تا به کاربران امکان خرید درون برنامه‌ای را در سال 2021 بدهد، برگه فید خرید آزمایشی را در اندونزی ایجاد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.