کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ورود رگولاتورها به دنیای رمزارزها

انتصاب رگولاتورهای مالی آمریکا و بریتانیا در بایننس

بایننس اخیراً دو رگولاتور مالی را به‌عنوان مدیر سیاست‌های نظارتی و رئیس نظارت بر بازار منصوب کرده است. انتصاب این دو فرد نشان از ورود رگولاتورهای مالی به دنیای رمزارزها دارد.

«مک ویرتر» که به‌عنوان مدیر سیاست‌های نظارتی در بایننس منصوب شده است، نزدیک به یک دهه در سازمان راهبرد امور مالی بریتانیا (FCA) کار می‌کرد. آخرین مسئولیت مک در این سازمان، مدیریت استراتژی و تعامل در تنظیم‌گری بخش داده، فناوری و نوآوری بود.

«ست لوی» نیز قبلاً حدود پنج سال در سیتادل و شرکت بازار سرمایه سیتادل سکیوریتیز (Citadel Securities) به‌عنوان رئیس نظارت جهانی خدمات مالی کار می‌کرد. او همچنین ۱۶ سال را در سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) گذراند و آخرین سمت او مدیر ارشد تجزیه‌وتحلیل معاملات بود. ست در حال حاضر به‌عنوان رئیس نظارت بر بازار در بایننس انتخاب شده است.

لوی در مورد انتصاب خود در بایننس می‌گوید: «ما می‌خواهیم از حفاظت کاربران بایننس در برابر هر نوع فعالیت شرورانه یا بازیگران بد، مطمئن شویم. تلاش می‌کنیم تعامل بیشتر و سازنده‌تری با تنظیم‌گران و سایر فعالان بازار داشته باشیم تا یکپارچگی بازار، امنیت کاربران و اعتماد عمومی ‌به بازارهای ارز دیجیتال افزایش یابد و تقویت شود.»

صرافی ارز دیجیتال کراکن (Kraken) نیز «مایور گوپتا» را به‌عنوان مدیر مارکتینگ دیجیتال خود استخدام کرده است. گوپتا بیش از دو سال گذشته را در شرکت رسانه‌ای گانیت (Gannett)، مدیر ارشد بازاریابی و استراتژی شرکت بود. قبل از آن هم نقش‌های مشابهی در اسپاتیفای و فرشلی (شرکت تحویل غذا) داشت.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/s6fx
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.