پنج راه‌حل فناوری‌ ابری برای صنعت گردشگری

محاسبات و ذخیره‌سازی ابری در کسب‌وکارهای گردشگری چطور حاصل می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در عصر دیجیتال، ارتباط و اتصال دو مفهوم اساسی است که نه‌تنها آسایش و راحتی بیشتر را ممکن می‌کند، بلکه تفاوت‌ها را رقم می‌زند. فناوری‌های دیجیتال، فرایندهای نوآورانه و مدل‌های تجاری را تغییر داده‌اند و ساکنان دهکده جهانی همچون مسافرانی هستند که در مناطق مختلف زمانی سفر می‌کنند.

صنعت توریسم در بسیاری از مناطق به صورت فصلی و بر اساس تقاضاها تنظیم می‌شود. آگاهی از روندها و فصول بازار و اوج‌ و فرودهای آن برای کسب‌و‌کارهای نوپای گردشگری اهمیتی فراوان دارد. فناوری‌های ابری از پنج رهگذر و مسیر مختلف بر بهبود عملکردها در صنعت گردشگری اثر می‌گذارند.

مقیاس‌پذیری
ویژگی مقیاس‌پذیری در فضای ابری به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند با پیش‌بینی زمان اوج تقاضا، به‌سرعت واکنش مناسب را نشان دهند. فضای ذخیره‌سازی ابری چنانچه در دسترس باشد، افزایش یا کاهش میزان ترافیک وبسایت را می‌توان بهتر مدیریت کرد.

امنیت
معامله‌ها و قراردادهای تجاری بخشی حیاتی در هر کسب‌و‌کار گردشگری است. تأمین امنیت در فضای آنلاین به‌راحتی ممکن نیست، اما سرویس‌دهنده‌های ابری با شناسایی و کاهش خطرات، راه‌حل‌هایی برای تقویت امنیت فایروال‌ها، سیستم‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی خسارت‌های احتمالی پیشنهاد می‌دهند.

تجزیه و تحلیل‌های مبتنی بر ابر
صنعت سفر بسیار رقابتی است و گرایش‌ها و رفتارهای مشتری پیچیده. در فناوری‌های ابری، تجزیه و تحلیل بازار، تجزیه و تحلیل مشتری، مدیریت هزینه، درآمد و سرمایه‌گذاری آسان‌تر از روش سنتی و با درصد خطای کمتری صورت می‌گیرد.

استراتژی تجمیع
فناوری ابری برای کسب‌و‌کارهای گردشگری کانال‌های توزیع جدیدتری را برای محصولات و خدمات خود به ارمغان می‌آورد. استراتژی تجمیع در حقیقت این امکان را می‌دهد که کسب‌و‌کارها با تکیه بر منابع پردازشی عظیم ابری، از تکنیک‌های ترکیبی هوشمند خرید و فروش استفاده کنند.

توسعه پورتال
ساخت پورتال و وبسایت سفر و گردشگری با استفاده از فناوری‌های ابری آسان‌تر و سریع‌تر است. توسعه پلتفرم‌ و طراحی‌هایUI ، UX و پشتیبانی‌های آنلاین، داشتن وبسایت امن‌تر و سریع‌تر و رقابت در کلاس جهانی را ممکن می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.