کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

چشم والمارت به بازارهای نوظهور

مدیر ارشد فناوری والمارت نقش صنعت نوپای کریپتو را بررسی می‌کند

«سورش کومار»، مدیر ارشد فناوری بزرگ‌ترین خرده‌فروش جهان فکر می‌کند کریپتو سه حوزه از تحولات فناوری را پوشش می‌دهد؛ کشف محصول، پرداخت و تحویل. او در اجلاس یاهو فایننس در اکتبر 2021 می‌گوید: «والمارت کاملاً از روندهای فناوری در صنعت خرده‌فروشی و راه‌های بالقوه‌ای که وب3 ممکن است از طریق آن بر نحوه خرید مشتریان در آینده تأثیر بگذارد، آگاه است.»

او ادامه می‌دهد: «می‌خواهیم از متاورس به‌عنوان یک روش جدید بهره ببریم تا مشتریان با استفاده از آن بتوانند راحت‌تر محصولات را ببینند و خرید کنند. به‌علاوه ما در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد راه‌های پرداخت جدید هستیم. من فکر می‌کنم بسیاری از تحولات با افزودن گزینه‌های مختلف پرداخت رقم خواهند خورد که رمزارزها نقش مهمی را در این مسیر ایفا می‌کنند. واقعیت این است که رمزارزها به بخش مهمی از تراکنش‌های روزانه مشتریان تبدیل خواهند شد. ما مطمئن می‌شویم که مشتریان والمارت هم بتوانند از این گزینه استفاده کنند.»

البته والمارت از قبل فعالیت‌های خود را در زمینه رمزارزها آغاز کرده است. این غول خرده‌فروشی مدت‌هاست افرادی را به هیئت‌مدیره خود اضافه می‌کند که در دنیای رمزارزها فعال هستند. «تام هورتون»، مدیر مستقل هیئت‌مدیره والمارت، عضو هیئت‌مدیره بلاکچین دات‌کام نیز هست. او می‌گوید: «من فناوری بلاکچین را یکی دیگر از فناوری‌های بزرگ همچون اینترنت می‌دانم.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/w19t
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.