کارمندان را در اتاقک به دام نیندازید!

چند نکته مهم در جذب نیروی انسانی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در سال 2022، برند کارفرمایی بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود. حضور نسل جدید در محل کار، جهانی آسیب‌دیده از بیماری همه‌گیر کووید و تقاضای زیاد برای شفافیت، نحوه جذب استعدادهای جدید توسط شرکت‌ها را تغییر خواهد داد.


تنوع را اضافه نکنید، آن را ادغام کنید


اگر می‌خواهید استعدادهای جدید را جذب کنید، باید بدانید که آنها شرکت‌هایی را ترجیح می‌دهند که تصویر برندشان ارزش‌های شخصی آنها را منعکس کند. فوربس می نویسد ایجاد محیطی که افراد با پیشینه‌های مختلف بتوانند با هم در آنجا همکاری کنند، یک موقعیت برد – برد است. با قرار دادن تنوع در اولویت بالا، جوانان ارزش‌محور را جذب خواهید کرد و جریانی از استعداد را ایجاد خواهید کرد.


به تجربه کارکنان خود جنبه شخصی بدهید


در یک محل کار عالی، کارمندان هرگز حس نمی‌کنند مانند چرخ‌دنده‌های قابل تعویض یک ماشین هستند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که با تمام اعضای تیم به عنوان افراد منحصربه‌فرد رفتار کنید. طبق مقاله‌ای از تلنت وورکس، تجربیات شخصی‌سازی‌شده کارفرما برای ساختن یک برند کارفرمایی موفق حیاتی است.

آنها مثال‌های مفیدی از نحوه دستیابی به آن ارائه می‌دهند: «مزایا باید طوری به نظر برسند که انگار به تیم‌های شما کمک می‌کنند، توسعه باید به‌طور باورنکردنی شخصی و متناسب با جاه‌طلبی‌های تیم‌های شما باشد و همدلی باید بخش مهمی از مرخصی با حقوق باشد.»


توانایی در سازگاری نشان دهید


در طول همه‌گیری، بسیاری از کارفرماها مجبور شدند به‌سرعت شیوه کار خود را با شرایط جدید تطبیق دهند. اگرچه این یک مبارزه بوده است، اما درس‌های آموخته‌شده می‌تواند ثابت کند که شرکت شما مترقی و پویاست. با ارائه راه‌حل‌های فنی ساده و انعطاف‌پذیری در محل کار، توانایی خود را برای سازگاری به نامزدهای بالقوه نشان دهید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ift1
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.