رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کشدار شدن بحث‌های حقوقی ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار و ریپل با تعویق پرونده تا پایان سال ۲۰۲۲ موافقت کردند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیران ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار توافق کرده‌اند که رسیدگی به پرونده و جلسات استماع را تا پایان سال ۲۰۲۲ به تعویق بیندازند؛ این بدان معناست که به احتمال زیاد این پرونده تا سال ۲۰۲۳ به طول بینجامد.

این تمدید تحت نظر طرفین در نامه‌ای به قاضی «سارا نتبرن» که ریاست این پرونده را بر عهده دارد، ارسال شد. او با این توافق موافقت کرد. این خبر در توییتر «جیکز فیلان»، وکیل مدافع این پرونده، منتشر شد.

این دعوای حقوقی از طرف ریپل در جهت اثبات آن است که XRP یک ارز است و به‌عنوان بخشی از دارایی‌های دیجیتال XRP به‌شمار می‌رود. ریپل تلاش دارد تا پرداخت‌های فرامرزی برای سرمایه‌گذاران با کارمزد اندک میسر شود. ریپل همچنین خواستار انطباق با ISO 20022 برای حمایت از بانکداری بین‌المللی است. ISO 20022 یک استاندارد بین‌المللی برای تبادل پیام‌های الکترونیکی بین مؤسسات مالی است.

بر اساس مفاد جدید این نامه، تیم دفاعی باید اظهارات خود و هرگونه درخواستی علیه شهود را تا دوم آگوست ارائه دهد، در حالی که اعتراضات باید تا دو نوامبر ارائه شوند. علاوه بر این، پاسخ به ‌هرگونه مخالفت باید تا ۲۰ دسامبر ارائه شود.

این برنامه جدید مربوط به سخنرانی معروف سال ۲۰۱۸ ویلیام هینمن، مدیر سابق SEC است که در آن او اظهار داشت که بیت‌کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند. SEC می‌خواهد بخشی از سخنرانی و همچنین برخی ایمیل‌ها و اسناد هینمن، با مطرح‌کردن ادعاهای امتیازی جدید از سوابق حذف شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/nj51
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.