کوروش کمپانی هیچ تبلیغی از طریق ادنتورک‌ها نداشت و در شبکه‌های اجتماعی فعال بود

پنل «دیجیتال مارکتینگ و حقوق مصرف‌کننده»، در دومین روز از اینوتکس ۲۰۲۴، در فروم حکمرانی با تسهیل‌گری محمدحسین صیادی‌نژاد، مدیر شبکه‌های اجتماعی راه‌کار و با حضور احمد عطارزاده، معاون بازاریابی و برندینگ تپسل برگزار شد.

احمد عطارزاده در این پنل عنوان کرد: «نزدیک به چهل سال پیش در حوزه تبلیغ آفلاین دستورالعملی منتشر شده که همچنان مورد استفاده است، اما در زمینه دیجیتال هنوز دستورالعمل مکتوبی نداریم و پیش می‌آید رگولاتور برای مسائل موردی ورود می‌کند و در پی آن مسئله خاص، تمام فعالان این حوزه را می‌زند.»

احمد عطارزاده، معاون بازاریابی و برندینگ تپسل

عطارزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «جایی مانند کوروش کمپانی هیچ تبلیغی از طریق ادنتورک‌ها نداشت و در فضای شبکه‌های اجتماعی فعال بود. البته حتی اگر هم به سراغ ما می‌آمد، موفق نمی‌شد، چون ما نسبت به چنین مواردی و همچنین حوزه‌های مالی، بیمه‌ای و… حساس هستیم و استانداردهایی را در نظر می‌گیریم. آینده‌فروشی و رؤیافروشی نیز از دیگر مواردی هستند که نسبت به آنها حساسیم. به هر قیمتی پول درآوردن جزو دستورالعمل‌های ما نیست و در تپسل نسبت به خدماتی که در حوزه تبلیغات می‌دهیم، مسئولیم.»

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/nq6c کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین