کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
پنل «دیجیتال مارکتینگ و حقوق مصرفکننده»، در دومین روز از اینوتکس ۲۰۲۴، در فروم حکمرانی با تسهیلگری محمدحسین صیادینژاد، مدیر شبکههای اجتماعی راهکار و با حضور احمد عطارزاده، معاون بازاریابی و برندینگ تپسل برگزار شد.
احمد عطارزاده در این پنل عنوان کرد: «نزدیک به چهل سال پیش در حوزه تبلیغ آفلاین دستورالعملی منتشر شده که همچنان مورد استفاده است، اما در زمینه دیجیتال هنوز دستورالعمل مکتوبی نداریم و پیش میآید رگولاتور برای مسائل موردی ورود میکند و در پی آن مسئله خاص، تمام فعالان این حوزه را میزند.»

عطارزاده در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: «جایی مانند کوروش کمپانی هیچ تبلیغی از طریق ادنتورکها نداشت و در فضای شبکههای اجتماعی فعال بود. البته حتی اگر هم به سراغ ما میآمد، موفق نمیشد، چون ما نسبت به چنین مواردی و همچنین حوزههای مالی، بیمهای و… حساس هستیم و استانداردهایی را در نظر میگیریم. آیندهفروشی و رؤیافروشی نیز از دیگر مواردی هستند که نسبت به آنها حساسیم. به هر قیمتی پول درآوردن جزو دستورالعملهای ما نیست و در تپسل نسبت به خدماتی که در حوزه تبلیغات میدهیم، مسئولیم.»