کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

احتمال اتریوم 400 دلاری چقدر است؟

همه منتظرند ببینند به‌روزرسانی آینده اتریوم چه تغییری ایجاد خواهد کرد

یک شاخص کلیدی در تجزیه‌وتحلیل قیمت اتریوم نشان می‌دهد که روند نزولی این آلت‌کوین ممکن است تا سطح ۴۰۰ دلار ادامه داشته باشد. با این حال، تحلیلگران فکر می‌کنند در صورت اجرای به‌روزرسانی به اثبات سهام، روند آن صعودی می‌شود.

به گزارش کوین‌تلگراف که سایت ارز دیجیتال، خلاصه‌ای از آن را منتشر کرده، در جریان بازارهای نزولی مشابه امروز، فرصت چندانی برای استراحت افراد خسته از روند، پیدا نمی‌شود. شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران برای هفتادمین روز متوالی در شرایط «ترس شدید» قرار دارند.

از آنجا که بازار برای معکوس‌کردن روند خود به‌دنبال محرک خاصی است، به‌جز ادغام اتریوم (تغییر سازوکار شبکه به اثبات سهام)، چیز زیادی وجود ندارد که بتواند جرقه‌ای برای آغاز یک روند صعودی باشد. اگر واقعاً این‌گونه باشد، بازار این ارز دیجیتال تا تاریخ احتمالی ادغام اتریوم در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به روند خنثی یا نزولی خود ادامه می‌دهد.

قیمت اتریوم در کانالی قرار دارد که از ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) در آن معامله می‌شده و در حال حاضر هم به مقاومت 1.240 دلار نزدیک شده است. با توجه به اینکه چند ماه دیگر تا اجرای ادغام باقی مانده و اتفاقات دیگری هم قرار است در کوتاه‌مدت برای اتریوم بیفتد، چهره‌هایی چون «پیتر برنت» (Peter Brandt)، معامله‌گر کهنه‌کار بازارهای مالی، ابراز امیدواری کرده‌اند که قیمت مقاومت‌های پیش روی خود را بشکند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/4jay
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.