ادغام برای نظارت بهتر

قدیمی‌ترین بانک آمریکا تراکنش‌های رمزارزی را ردیابی می‌کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

BNY Mellon، قدیمی‌ترین بانک آمریکا، اعلام کرد که با شرکت Chainalysis همراه شده تا مجموعه نرم‌افزارهای نظارتی آن را با پلتفرم مدیریت و کاستودی دیجیتالی دارایی‌های چندگانه خود ادغام کند. هدف ملون ارزیابی گسترده‌تر روندهای رمزارزها و فعالیت‌های همه‌جانبه در حمایت از مقررات و شیوه‌های نظارتی خود است.

در واقع این بخشی از استراتژی این بانک متولی برای ارائه خدمات رمزنگاری به مشتریان خود است که آن را مقدور می‌سازد تا خدمات کاستودی‌ای را که به مشتریان ارائه می‌دهد، ردیابی کند.

«جاناتان لوین»، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر ارشد استراتژی چین‌آنالیز می‌گوید ملون بهترین بانک از هر لحاظ است. این بانک یکی از قابل اعتمادترین بانک‌های جهان است که فرهنگ نوآورانه و آینده‌نگرانه را ترویج می‌کند. ما مفتخریم که با آنها در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار دارایی‌های دیجیتال، همکاری می‌کنیم.

نرم‌افزارهای نظارتی
مجموعه نرم‌افزار مدیریت ریسک چین‌آنالیز شامل سه ابزار اصلی است: شناسایی ارز‌های دیجیتالی (KYT)، Reactor که فعالیت‌های مشکوک را بررسی می‌کند و Kryptos که برای کمک به درک خطرات دیجیتالی طراحی شده است. هدف از طراحی این مجموعه کمک به مؤسسات مالی برای درک بهتر دارایی‌های دیجیتال است تا بتوانند چهارچوب‌های نظارتی مؤثری را ایجاد کنند.

اشتیاق بیشتر بانک‌ها
مؤسسات مالی سنتی در سراسر جهان، با وجود ملاحظات زیادی که در گذشته داشته‌اند، کم‌کم و با احتیاط در حال حرکت به سمت کریپتوها هستند. بانک‌های بزرگ اخیراً اعلام کرده‌اند که قصد دارند خدمات رمزنگاری را به مشتریان خود ارائه دهند یا رمزارز را به‌عنوان دارایی نگه دارند، البته برخی از آنها پیش‌تر این کار را آغاز کرده‌اند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/mmh6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.