استارتاپ امنیت سایبری موناد، ۱۷ میلیون دلار دیگر سرمایه جذب کرد

موناد می‌خواهد استانداردهای امنیتی کسب‌وکارها را بازتعریف کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

موناد (.Monad Inc)، یک استارتاپ امنیت سایبری مستقر در سانفرانسیسکو است که در دور جدید سری A خود، ۱۷ میلیون دلار با کمک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایندکس‌ونچرز جذب کرده است. در حال حاضر، مجموع بودجه استارتاپ موناد به ۱۹ میلیون دلار رسیده است و این استارتاپ را قادر ساخته تا پلتفرم ابری داده امن خود را توسعه دهد.

کریستین آلمنار، مدیرعامل موناد، به دلایل تأسیس این شرکت نوپا اشاره کرده و گفته است: «مشتریان اغلب نمی‌توانند به داده‌های امنیتی خود به شیوه‌ای ساده دسترسی پیدا کنند و به تیم‌های مهندسی ابری نیاز دارند تا برنامه‌های خود را سریع بسازند و در عین حال به مهم‌ترین چالش‌های امنیتی خود رسیدگی کنند. ما موناد را برای حل این چالش داده‌های امنیتی در مقیاس بزرگ راه انداخته‌ایم.»

امنیت سایبری یک چالش اساسی در مدیریت داده است که به گفته مدیران شرکت موناد این استارتاپ آماده حل آن است. پلتفرم داده‌های امنیتی مبتنی بر ابر می‌تواند داده‌ها را از ابزارهای مختلف امنیتی که قبلاً توسط سازمان‌ها پذیرفته شده است استخراج و در یک مدل متصل و سالم ادغام و در نهایت ارزش پنهان آن را باز کند.

در حال حاضر، امنیت سایبری برای مشاغلی که نیاز به مدیریت داده‌ها دارند به یک چالش بزرگ تبدیل شده است زیرا هر محصول امنیتی مقدار زیادی داده تولید می‌کند که در لاگ‌ها یا پایگاه‌های داده قطع‌شده باقی می‌مانند و این جزایر مجزای داده‌، تیم‌های امنیتی کسب‌وکارها را به دردسر می‌اندازد. استارتاپ موناد ادعا می‌کند طرح جدیدی از امنیت سایبری را توسعه داده که امیدوار است به یک استاندارد اصلی در این صنعت تبدیل شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/vgtl
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.