کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

با هدف ایجاد سفری مطمئن‌تر انجام شد / ایجاد گزینه «مغایرت راننده» در اسنپ

با وجود قوانین احراز هویت و امنیت سفر در اسنپ، مشاهده عدم تطابق مشخصات راننده و خودرو با مشخصات درج‌شده در اپلیکیشن، موردی است که احتمالاً مسافران حداقل یک‌بار با آن مواجه شده‌اند. در چنین مواردی معمولاً راننده اعلام می‌کند که هنوز تعویض پلاک یا تعویض خودرو را به اسنپ گزارش نداده است. اسنپ برای این موضوع گزینه دیگری با عنوان «مغایرت راننده» برای ایجاد امنیت بیشتر به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

به گفته روابط عمومی اسنپ، این تاکسی اینترنتی به‌تازگی سرویسی برای پیگیری دقیق‌تر و سریع‌تر گزارش کاربران درباره‌ عدم تطابق راننده با مشخصات اپلیکیشن طراحی کرده که در حال حاضر به طور آزمایشی در شهرهای اهواز، شیراز، تبریز و تهران فعال شده است. با این قابلیت جدید هر زمان که کاربر مسافری پس از پایان سفر متوجه متفاوت بودن راننده با مشخصات ثبت‌شده در اپلیکیشن شود و در بخش نظرسنجی سفر، گزینه «مغایرت راننده» را به‌عنوان یک امتیاز منفی انتخاب کند، تیم امنیت سفر آن را پیگیری خواهد کرد.

البته این نکته امنیتی در سفر با تاکسی‌های اینترنتی را به‌ خاطر داشته باشید که همیشه باید قبل از سوار شدن به هر وسیله نقلیه‌ای، پلاک خودرو، مدل خودرو و عکس راننده را بررسی کنید. اگر هر کدام از اینها با آنچه در مشخصات سفر شما در اپلیکیشن مغایرت داشت، سفرتان را لغو کنید. اما اگر در پایان سفر متوجه این مغایرت شدید، در صفحه نظرسنجی سفر، با انتخاب گزینه «مغایرت راننده» این مورد را به اسنپ گزارش دهید.

روابط عمومی اسنپ اعلام کرده است تمامی گزارش‌ها بررسی می‌شوند و در صورت صحت مورد گزارش‌شده، پیگیری‌های آتی برای جلوگیری از تکرار انجام سفر با راننده یا خودروی ثبت‌نشده انجام خواهد شد و پیامی مبنی بر دریافت گزارش‌ برای کاربر مسافر ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/0ccj
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.