اف۳؛ یک شبکه اجتماعی برای نسل زد

درباره یک شبکه اجتماعی در لتونی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اف۳ یک شبکه اجتماعی مستقر در کشور لتونی و مخصوص نسل زد است. این شبکه مخصوص کاربران نسل زد طراحی شده و به آنها اجازه می‌دهد عکس‌ها، ویدئوها و متن‌های خود را برای یکدیگر ارسال و سپس پاسخ را در قالبی سفارشی‌شده دریافت کنند.

شرکت سازنده اف۳ آن را راهی برای «پیدا کردن دوستان جدید» از طریق چت توصیف می‌کند. با این ‌حال این شرکت تدابیری برای جلوگیری از سوءاستفاده و دیگر اثرات منفی ناشی از شبکه‌های اجتماعی اندیشیده است؛ بدین‌ صورت که این سیستم نه‌تنها به‌صورت خودکار بر محتوا نظارت می‌کند، بلکه قدرت تشخیص عکس و ویدئو، فیلترهای متن برای جلوگیری از ارسال ناسزا و امکان گزارش یا مسدود کردن کاربران را دارد.

تیم پشتیبان اف۳ قبلاً شبکه‌ اجتماعی دیگری تحت عنوان «اسک.اف‌ام» تأسیس کرده بودند که مبتنی بر پرسش و پاسخ بود و بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر داشت که ۸۵ درصد آنها کمتر از ۲۵ سال داشتند.

ایلجا تربینز، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اف۳ می‌گوید: «ما شاهد هستیم که کاربران‌مان حلقه‌های دوستانه منحصربه‌فردی در این برنامه ایجاد کرده‌اند. بسیاری از دوستی‌هایی که دارند در اف۳ شکل گرفته و قبل از ورود به این شبکه اجتماعی، همدیگر را ملاقات نکرده‌اند. این مورد تأیید می‌کند که نسل زد نیازمند شکل دیگری از شبکه‌های اجتماعی است؛ شبکه‌ای که بتوانند در آن مثل دنیای واقعی با هم معاشرت کنند و دوستان جدیدی بیابند.»

تربینز می‌افزاید: «از زمان راه‌اندازی اف۳ در سال ۲۰۱۸، بیش از ۲۵ میلیون کاربر جذب آن شده‌اند و هر روز ده‌ها هزار عضو جدید به آن می‌پیوندند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zkyb
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.