کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

انتخابات انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار شد / رویکرد آتی انجمن، افزایش فعالیت‌های صنفی است

روز دوشنبه 27 شهریورماه، انتخابات مجمع عمومی عادی انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور برگزار شد. در انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر، محمدحسین سجادی نیری با اخذ 47 رأی بیشترین آرا را در بین کاندیدا‌های شرکت‌کننده به خود اختصاص داد.

انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور هنوز به طور رسمی رئیس هیئت‌مدیره و بازرس این انجمن را اعلام نکرده و تنها انتخابات این انجمن برگزار شده است. بنا به اعلام روابط عمومی انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر در گفت‌وگو با «کارنگ»، رئیس هیئت‌مدیره این انجمن در اولین جلسه اعضای آن، مشخص خواهد شد.

انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور دارای 105 عضو فعال است. اعضای این انجمن متشکل از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و صندوق‌های جسورانه و شتاب‌دهنده‌ها هستند. این انجمن در سال 1388 با هدف ایجاد یک کانون برای گردهمایی فعالان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر شکل گرفت.

لیست شرکت‌کنندگان در انتخابات هیئت‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر به شرح زیر بوده است:

نام کاندیدای هیئت‌مدیرهرأی اخذشده
محمدحسین سجادی نیری (تکنوتجارت) 47
مهدی سادات‌رسول (صندوق شریف) 41
محمدمهدی فریدوند (صندوق تهران) 38
عباسعلی کارشناس (صندوق تلاشگران) 27
سیاوش صمیمی (صندوق ستارگان) 27
آرش فره‌وشی (صندوق لرستان)25
فرزین فردیس (سرآوا پارس) 25
مهدی عباسخانی (حرکت اول) 24
رضا باقری (اسمارت آپ)24
مهرداد امانی (صندوق صادرات) 24
ناصر شکری (صندوق کردستان) 23
روح‌الله میرامینی (صندوق نوین)23
سینا حسن علیزاده (بهمن وی‌سی)21
دانیال صابر سمیعی (صندوق گیلان) 19

روابط عمومی انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور همچنین اعلام کرد: «در انتخابات انجمن وی‌سی هفت نفر اصلی و دو عضو علی‌البدل آن مشخص شده‌اند و یکی از اعضای علی‌البدل نیز فرزین فردیس است. اما یکی از اعضا قصد دارد تا به نفع فردی دیگر انصراف دهد و لیست قطعی اعضای هیئت‌مدیره هنوز مشخص نیست.»

او ادامه داد: «رئیس هیئت‌مدیره در اولین جلسه هیئت‌مدیره مشخص خواهد شد اما تا آن زمان محمدمهدی فریدوند و دیگر اعضای امضادار همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.»

مصطفی دهاقین، مسئول روابط عمومی انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر در گفت‌وگو با کارنگ درباره برنامه‌های آینده این انجمن توضیحاتی داد و اعلام کرد بیشترین تمرکز در این دوره روی وی‌سی‌ها بود که بتوانند وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

او همچنین در خصوص اهداف آینده انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر افزود: «رویکرد ما این است که وی‌سی‌ها تلاش خود را بیشتر کنند و تعاملات خود را با سایر بخش‌ها افزایش دهند و فعالیت‌های صنفی انجمن از طریق ارتباط‌گیری با اعضا بیشتر شود تا نقش صنفی انجمن پررنگ‌تر شود.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ezuh
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.