کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اپیزود بیست‌ونهم شاید موافق نباشید / چی شد که نصر تهران یک‌هو اینقدر جذاب شد؟

در قسمت جدید برنامه شاید موافق نباشید که با حمایت ابر دراک منتشر شده، به ماجرای اصرار وزیر مسکن برای احراز هویت مالکانی که روی پلتفرم‌های آنلاین خریدوفروش ملک آگهی می‌گذارند پرداختیم. به نظر می‌رسد اصرار وزیر برای جلوگیری از انتشار آگهی‌های دروغین و حباب‌سازی در قیمت‌هاست.

رضا جمیلی، در تحلیل این هفته خود به این مسئله اشاره می‌کند که آیا مسیری که پلتفرم‌های آنلاین رفته‌اند، واقعاً به حذف واسطه‌ها در بازار مسکن کمک کرده یا نه، و اصرار مهرداد بذرپاش در ماجرای احراز هویت چقدر می‌تواند به ساماندهی بازار مسکن کمک کند؟

در بخش دوم برنامه، سراغ موضوع داغ صنفی این روزها و انتخابات پیش روی نصر تهران رفتیم. اشاره‌ای به تعداد داوطلبین شرکت در انتخابات کردیم و سعی کردیم برای این سؤال پاسخ مناسبی پیدا کنیم که چرا انتخابات نصر تهران، یک‌هو اینقدر مهم شد؟

اعداد اعلام‌شده از میزان سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران در حاشیه نشست انجمن VC موضوع دیگری است که رضا جمیلی روی آن دست گذاشته و این سؤال جدی را مطرح کرده که آیا واقعاً در سال 1401، 60 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران انجام شده است؟

برنامه «شاید موافق نباشید» هر هفته در استودیو راه‌کار تهیه و در وب‌سایت «کارنگ» و شبکه‌های اجتماعی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار منتشر می‌شود.

قسمت بیست‌ونهم این برنامه با حمایت ابر دراک تهیه و تولید شده؛ زیرساختی امن، مطمئن و هوشمند بر فراز ابرهای دراک.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/g85l
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.