کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اپیزود شانزدهم پیشنهاد هفته / و اینک نئوبانک!

کتاب هفته: نئوبانک 2.0

حاصل گزارش جامعی از مؤسسه مدیچی در حوزه نئوبانک‌هاست. این کتاب تصویر کاملی از اکوسیستم نئوبانک‌ها در سطح جهانی به مخاطب ارائه می‌دهد. نئوبانک ۲.۰ به مدیران و صاحبان کسب‌وکارها و بانکداران، مدیران دولتی و تنظیم‌گران کمک می‌کند به مفهوم و گستره نئوبانک در جهان دیدگاه مقدماتی داشته‌ باشند.
کتاب ۱۴ بخش دارد و در آن به موضوعات گوناگونی ازجمله مشارکت نئوبانک با فین‌تک و بانک‌های سنتی، تهدیدهای نئوبانک برای بانک‌های سنتی، فین‌تک‌ها در مسیر ساختار جدید، آشنایی با نئوبانک‌های مستقل، تحلیل‌های مالی و… پرداخته شده است.
این کتاب را انتشارات راه‌ پرداخت با حمایت هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر منتشر کرده است.

رویداد هفته: اینوتکنیک

اینوتکنیک سلسله‌‌رویدادی است که توسط شرکت ملی انفورماتیک با هدف رفع چالش‌های موجود در صنعت بانکداری و استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از شبکه بانکی جهت ارتقا و توسعه این صنعت و همچنین تکمیل زنجیره ارزش اقدامات نوآورانه این شرکت طراحی شده است.

اولین دوره این رویداد قرار است ۲۲ مرداد توسط شرکت ملی انفورماتیک برگزار شود. اعتبارسنجی، سیاست‌گذاری پولی، مبارزه با پول‌شویی و تقلب، نظارت احتیاطی خرد و کلان، احراز هویت و امنیت از محورهای اصلی اینوتکنیک و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌های هوش مصنوعی، کارآفرینان و ایده‌پردازان مخاطبان اصلی این رویداد هستند.

سرویس هفته: صندوقچه دانلود ابر آروان

این صندوقچه نسل جدید هاست دانلود است که مقیاس‌پذیری آنی، نداشتن محدودیت پهنای باند، استفاده از دامنه اختصاصی، بارگذاری فایل‌ها بدون پرداخت هزینه ترافیک و‌ استفاده همیشه رایگان از ابزارها و مستندات فضای ابری آروان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

استفاده از این صندوقچه برای تمام مشتریان محصول فضای ابری آروان امکان‌پذیر است و در واقع برای وب‌سایت‌های آموزشی و اشتراک‌گذاری محتوا یا فروشگاه‌های اینترنتی که میزبان سرویس‌های سنگین و پربازدید هستند، هم مناسب است. پاسخ نامحدود به درخواست‌ها، دامنه اختصاصی، مدیریت کش فایل‌ها، امکان تعیین ۲۰ قانون فایروال، شتاب‌دهی CSS و JS، گزارش‌های ترافیک و بهینه‌سازی و تغییر اندازه تصاویر از جمله امکانات بسته محصولات فضای ابری آروان هستند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jiao
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.