کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اپیزود هفدهم پیشنهاد هفته / دعوت به رویداد برند کارفرمایی

ما در پیشنهاد هفته تلاش می‌کنیم بسته‌های متنوع و کاربردی با موضوعات گوناگون را به مدیران و کارشناسان فعال اقتصاد دیجیتال ایران معرفی کنیم. این بسته پیشنهادی محصولات و سرویس‌های متفاوت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، رویدادها، کتاب‌ها، محتوای آموزشی، ویدئو و… را در بر می‌گیرد.  پیشنهادهای هفتگی ما، هم کسب‌وکارها را برای تعامل بهتر با یکدیگر آشنا ‌کرده و هم کاربران را با محصولات و خدمات جدید آشنا می‌کند.  

سرویس هفته: پلتفرم سها 

پلتفرم سها از جدیدترین محصولات هلدینگ تفتاست که با هدف ایجاد اکوسیستمی از هویت دیجیتال طراحی شده است. این پلتفرم تمام مراحل زنجیره دریافت خدمات دیجیتال از احراز هویت، شناسایی افراد و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به آنها تا تعریف امضای دیجیتال را پوشش می‌دهد. افراد به این واسطه می‌توانند اطلاعات هویتی را میان بانک‌های مختلف به اشتراک بگذارند و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌های مختلف از خدمات بانک‌های دیگر نیز استفاده کنند و برای ارزیابی صحت و سقم، اعتبار و مالکیت امضای اسناد مختلف استعلام بگیرند. نمایش اطلاعات هویتی کارت ملی در قالب کد کیوآر و  و رمز پویا هم مزایای دیگر این پلتفرم است.

رویداد هفته: برند کارفرمایی

رویداد برند کارفرمایی هشتم شهریور توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود. حامی این رویداد بانک تجارت و محل برگزاری آن کتابخانه ملی است. در این رویداد نیم‌روزه پنل‌ها و سخنرانی‌هایی با محورهای رقابت سالم کسب‌وکاری در حوزه منابع انسانی، مهاجرت و چالش‌‌های مدیران منابع انسانی، شکل‌گیری یک فرهنگ جدید سازمانی، عدالت و امنیت جنسیتی در محیط کار، برند کارفرمایی در زمانه بحران، کارفرمای ایرانی- برند ایرانی، نسل زد، پادفرهنگ و چالش‌های فراکسب‌وکاری خلق معنا یا خلق ثروت: رابطه برندها و انسان و… برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در رویداد برند کارفرمایی 299 هزار تومان است، اما افرادی که تا پایان این ماه از طریق سایت ایوند ثبت‌نام کنند، مشمول 30 درصد تخفیف خواهند شد. برای  50 دانشجوی اول هم تخفیف 60درصدی در نظر گرفته شده است.

چرا برند کارفرمایی مهم است؟

برند کارفرمایی ذهنیت و هویت شرکت در ذهن افراد است. این مفهوم در واقع اعتبار و شهرت یک کسب‌وکار و تصور کارجویان از کارکردن در یک شرکت را هم در بر می‌گیرد.

برند کارفرمایی نشان می‌دهد کدام برند در اولویت ذهنی کارجویان برای انتخاب نهایی محل اشتغال قرار دارد. سرمایه‌گذاری برای مدیریت این فرایند باعث می‌شود یک برند به‌عنوان کارفرمای محبوب شناخته شود و جزو انتخاب‌های اول کارجویان برای ارسال رزومه و جست‌وجوی شغل قرار گیرد. این رویداد تلاش می‌کند بهترین کسب‌وکارهای ایرانی را دور هم جمع و شرایطی فراهم کند که این شرکت‌ها تجربه‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

خواندنی هفته‌: نگاهی به بازار نوظهور کش‌بک

«راه‌ پرداخت» در گزارشی به مفهوم کش‌بک پرداخته و پس از راستی‌آزمایی سرویس‌های موجود، فهرست معتبری از اپلیکیشن‌هایی که این سرویس را ارائه می‌دهند، تهیه کرده است.

کش‌بک سرویس نوظهوری است که چند سالی است پا به عرصه فناوری‌های مالی در ایران و جهان گذاشته است. ازآنجاکه این سرویس تاریخچه طولانی در ایران ندارد، افراد زیادی هم با مفهوم و کاربرد آن آشنایی ندارند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که آپ، ایران‌کارت، بامن، بلوبانک، تاپیا، تارا، تخفیفان، داپ‌اَپ، زرین‌پلاس و همراه‌کارت اپلیکیشن‌هایی هستند که سرویس کش‌بک ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/efg7
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.