کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اکس‌کوینو 4 ساله شد

همراه با اهدای جوایز به برندگان کمپین کولاک

جشن تولد چهار سالگی اکس‌کوینو، سه شنبه 17 اسفند در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد. در این جشن، به برندگان کمپین کولاک نیز جوایزی به قید قرعه اهدا و از کاربران برتر این صرافی تقدیر شد. مدیر پروژه کمپین کولاک، مدیر مارکتینگ اکس‌کوینو، مدیر هلدینگ ارنیکا، مدیر متاورس اکس‌کوینو، مدیر محتوا اکس‌کوینو، برندگان کمپین کولاک، کاربران برتر اکس‌کوینو و برخی از اینفلوئنسرها در این برنامه حضور داشتند.

نغمه جوادی، مدیر پروژه کمپین کولاک، در مورد شکل‌گیری این کمپین توضیح داد: ما در مارکتینگ اکس‌کوینو هم به فکر رشد خودمان هستیم و هم رشد کاربرانمان. درواقع می‌خواهیم هر دو طرف سود ببرند. پیش از شکل‌گیری کمپین کولاک، شاهد رشد نزولی و مداوم بازار بودیم. این باعث عدم رغبت سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار شده بود.

وی با اشاره به سخن وارن بافت مبنی بر «وقتی همه از بازار منفی می‌ترسند شما طمع کار باشید و وقتی همه طمع می‌کنند شما بترسید»، ادامه داد: در این زمان گروه تحریر ما پیشنهاد دادند که الان زمان خوبی برای کاربران ما است. پس فرصت را غنیمت شمردیم و کمپینی ایجاد کردیم که در نهایت برای کاربران سود داشته باشد.

بازه زمانی این کمپین که از ۵ بهمن تا ۱۰ اسفند بود که در این زمان بیت‌کوین از ۳۴ هزار دلار به ۴۴ هزار دلار رسید و درواقع تمام شرکت‌کنندگان در این کمپین سود کردند و برنده شدند. جوادی تاکید می‌کند: این کمپین برای ما خیلی مهم بود و می‌خواستیم تمام کاربرانمان از این فرصت استفاده کنند. پس، از کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی کردیم و درواقع یک کمپین ۳۶۰ شکل دادیم. در نهایت می‌توان گفت کمپین ما موفقیت‌آمیز بود و فیدبک‌های خوبی دریافت کردیم.

در ادامه برنامه مجتبی سادات، مدیر مارکتینگ اکس‌کوینو، ضمن توضیح در مورد نحوه قرعه کشی و انتخاب جوایز، در مورد چالش اصلی کمپین توضیح داد: با تیم BI در مورد طراحی الگوریتمی ‌برای احتساب امتیازات، مشکلاتی داشتیم. احتساب و جمع‌آوری امتیازات بسیار سخت بود و گاهی فرمول‌ها بشدت پیچیده می‌شد.

دوستان چندین بار فرمول طراحی کردند تا توانستند به فرمولی برسند که هم فهمش برای کاربران آسان باشد و هم درست عمل کند. این فرمول می‌بایست تناسب و نحوه امتیازدهی را بین افرادی که به کمپین می‌پیوستند، رعایت می‌کرد.

افزون بر این امین تقدسی، مدیر هلدینگ ارنیکا، پس از تشکر از کاربران اکس‌کوینو گفت: ۴ سال گذشته که اکس‌کوینو را راه‌اندازی کردیم، هدفمان این بود که کاربران از ما رضایت داشته باشند. می‌خواستیم از اتفاقاتی که سال‌های گذشته برای کاربران در صرافی‌های خارجی افتاد پیشگیری کنیم و به کاربران اطمینان دهیم که دارایی‌های آن‌ها محفوظ است.

همچنین، رضا سلطانی، مدیر متاورس، از برگزاری ایونت چهارشنبه سوری در فضای متاورس در ۲۴ اسفند خبر داد. در انتهای برنامه نیز علی مقصودی، مدیر محتوا اکس‌کوینو، در مورد سرعت تراکنش‌ها صحبت کرد. مقصودی تصریح کرد که از سال ۱۴۰۱ سرعت تراکنش‌ها به کمتر از دو دقیقه کاهش می‌یابد و آن را اتفاق بزرگی دانست.

اکس‌کوینو یک صرافی رمزارز و زیرمجوعه هلدینگ ارنیکا است. هلدینگ ارنیکا از سال ۹۰ با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین راه‌اندازی شد و در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. این هلدینگ در حال حاضر ۱۱ شرکت فعال دارد از جمله شرکت توفاد (مالک اکس‌کوینو)، فلایتیو، شرکت راهکار نوین سفرآسا-هومسا، بیت راه (اولین درگاه ارز دیجیتال، کاوشگران (مالک پلتفرم کانکتا)، شرکت کاوان تک، پویان انرژی لیدوما، هوش سامان، تعاونی توسعه کشاورزی و بازرگانی آرین (توکبا)، آوازه بازرگانی پارس و کلینیک نیاوران.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/5w0c
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.