کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ایرانسل به مناسبت جشنواره یلدایی خود اعلام کرد / 20 گیگابایت اینترنت رایگان با خرید اولین مودم از فروشگاه اینترنتی سازمانی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، راهکارهای سازمانی این شرکت با هدف تسهیل دسترسی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به اینترنت پرسرعت، با برگزاری جشنواره‌ای به مناسبت یلدا، به خریداران مودم‌های سازمانی که در آذرماه ۱۴۰۲، اولین خرید خود را در فروشگاه سازمانی ایرانسل ثبت کنند، ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

برای بهره‌مندی از این جشنواره، سازمان‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند تا پایان آذر ۱۴۰۲، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی راهکارهای سازمانی ایرانسل، مودم متناسب با نیاز خود را برای اولین‌بار خریداری کرده و ۲۰ گیگابایت اینترنت، هدیه بگیرند.

همچنین کاربران سیم‌کارت‌های سازمانی می‌توانند برای مدیریت حساب‌های خود، از سرویس «ایرانسل‌ من» سازمانی استفاده کنند. امکان مدیریت جامع سیم‌کارت‌های سازمانی با استفاده از نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایل ایرانسل‌ من سازمانی، برای کلیه مشترکان سازمانی فراهم است. به این منظور تنها مدیران پروفایل و مدیران حساب شرکت‌ها می‌توانند از امکانات ایرانسل‌ من سازمانی استفاده کنند و برای استفاده از آن لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را معرفی کنند.

ایرانسل‌ من سازمانی از طریق وب‌سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مختلف (گوگل‌پلی، مایکت، چارخونه و…)، قابل نصب است و در دسته‌بندی‌های مختلف ازجمله مدیریت پرونده، مدیریت محصولات سازمانی، خرید و صورتحساب و راهنمایی و پشتیبانی، به خریداران محصولات سازمانی ایرانسل خدمت‌رسانی می‌کند.

ازجمله محصولات راهکارهای سازمانی ایرانسل می‌توان به اینترنت سازمانی و سرویس VPN سازمانی، سیم‌کارت سازمانی، موبایل سازمانی (MVPN)، واکه؛ سیستم بی‌سیم، شماره تماس جایگزین (تماس ایمن)، کد کوتاه دستوری (USSD)، پیامک انبوه، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، پنل تبلیغات یلوادوایز و سامانه یلوهاب اشاره کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/7d0m
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.