کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ایرانسل دستاوردهای تحول دیجیتال خود را در الکامپ بیست‌وششم معرفی می‌کند

ایرانسل با حضور در سالن اصلی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تحول دیجیتال در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در «سالن اصلی نمایشگاه ۳۸» و «سالن ۸ و ۹» بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک که از ۴ تا ۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال معرفی می‌کند.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌ همراه 5G است و بازدیدکنندگان می‌توانند کاربست‌های (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

از جمله خدمات و محصولات ارائه‌شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، می‌توان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی مانند نسل پنجم شبکه تلفن‌ همراه 5G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب‌وکارها (FTTx) اشاره کرد.

همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل مانند سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌ همراه (ViLTE)، در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ به علاقه‌مندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه می‌شود، نسل جدید سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌ من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدئو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدئویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» است.

بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت‌ شبکه به کسب‌و‌کارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

ارائه محصولات نرم‌افزاری تولیدشده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، ازجمله سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون‌سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

شرکت ویستا، بازوی سرمایه‌گذاری ایرانسل در کسب‌وکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیم‌های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است.

همچنین بخش دیگری از غرفه ایرانسل به حضور شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.

معرفی بخش‌های مختلف مجموعه ایرانسل‌لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

در روزهای برگزاری نمایشگاه، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ایرانسل در غرفه خود در سالن ۳۸، در بخش ویژه‌ای کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاکچین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه‌روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می‌کند.

همچنین ایرانسل حامی رویداد جانبی «الکام‌تاکز» است که در روزهای نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. آکادمی ایرانسل همه‌روزه سخنرانی‌های تخصصی‌ای در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاکچین و فین‌تک در غرفه ایرانسل در سالن ۸ و ۹ برگزار می‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/usa6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.