کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال

گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال، در الکامپ 2023 به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی همراه اول، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری برگزار می‌شود که همراه اول نیز در آن حضور دارد. نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به شکلی متمرکز در سالن 35 به همراه اعضای گروه خود و در فضایی نزدیک به 1200 مترمربع حضور دارد که به ارائه آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری‌های نسل نو در قالب محصولات و سرویس‌های تجاری، یوزکیس و دموهای کاربردی می‌پردازد.

همراه اول با در اختیار داشتن بیشترین سهم بازار مشترکان تلفن همراه کشور، در قالب سه زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه‌حل‌های کسب‌وکاری» و «زندگی دیجیتال» در این رویداد حاضر می‌شود و به ارائه جامعی از خدمات و سرویس‌های مربوط به این زون‌ها می‌پردازد.

محوریت حضور سگمنت شبکه و زیرساخت بر «فناوری و اتصال» است که ضمن برقراری پوشش 5G در سطح نمایشگاه، مقدمه‌ای از فناوری‌های نسل جدید ارائه می‌دهد و همچنین پلتفرم ویژه اینترنت اشیا را به نمایش می‌گذارد.

سگمنت راه‌حل‌های کسب‌وکاری نیز با شاخه‌های محصولات و خدمات سازمانی، لجستیک و حمل‌ونقل، ابزارهای هوشمند، آینده تحرک‌پذیری، فین‌تک، خدمات ابری و مرکز داده، سلامت الکترونیکی، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و استارتاپ‌های موجود در سبد سرمایه‌گذاری همراه اول در این رویداد حاضر می‌شود.

در نهایت هم زون زندگی دیجیتال با ساختار توریسم، فین‌تک (فناوری مالی)، بازی و سرگرمی، کودک و نوجوان، محصولات و خدمات مخابراتی، حمایت از مشتریان، آموزش الکترونیکی، خدمات و سلامت هوشمند به میزبانی از بازدیدکنندگان الکامپ 2023 می‌پردازد.

همراه اول به منظور تفکیک خدمات دیجیتال و ارائه سرویس‌های نمایشگاهی، در غرفه‌های محیطی خود که در محوطه نمایشگاه تدارک دیده، ضمن پاسخگویی به تمامی درخواست‌ها، به فروش انواع سیمکارت، مودم، موبایل و مودم قسطی و همچنین رونمایی از مودم 5G می‌پردازد.

در این نمایشگاه برای نخستین‌بار یوزکیسی مربوط به سرویس‌های هوشمند با عنوان «عکس با سلبریتی‌ها» که توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول پیاده‌سازی شده، آورده می‌شود و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند با چهره‌ها و قهرمانان ورزشی مورد علاقه خود عکس اختصاصی بگیرند.

حضور همراه اول منوط به فضای سالن نمایشگاهی نمی‌شود و به منظور اشتراک مساعی، شبکه‌سازی و هم‌افزایی تجربیات فن‌سالاران در حوزه‌های گوناگون ICT، درصدد است با حضور و ارائه‌هایی ویژه در بخش الکام‌تاکز به گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی بپردازد.

در این راستا دو سخنرانی با موضوعات «نقش‌آفرینی اپراتورهای تلکام در توانمندسازی و توسعه اکوسیستم دانش‌بنیان صنعت ICT کشور» و «مدل‌های کاربردی هوش مصنوعی در صنعت سلامت و چالش‌های پیش رو» به ترتیب در روزهای «یکشنبه 4 تیر ساعت 10» و «دوشنبه 5 تیر ساعت 15» در سالن 44 برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/3n7h
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.