باید روی داده‌های باکیفیت کار کنیم

کارگزاری مفید رویداد تجربه هوش مصنوعی در صنعت را برگزار کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ رویداد تجربه هوش مصنوعی در صنعت با حضور فعالان و متخصصان حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علوم داده با هدف به‌اشتراک‌‌گذاری تجربیات و توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی توسط کارگزاری مفید برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حمیدرضا مختاریان، مدیر تیم دیجیتال مفید گفت: «در چندسال اخیر که دنیا در حال دست‌وپنجه نرم کردن با پاندمی کرونا بود، چینی‌ها ۴۸ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در حوزه هوش مصنوعی را به خود اختصاص داده‌اند و این آمار برای ایالات متحده حدود ۴۲ درصد است.

ایران نیز در استفاده از هوش مصنوعی و بهره‌گیری از فواید آن چیزی از کشور چین کم ندارد. در ایران به دلیل ایجاد محدودیت کمتر توسط قوانین محدودکننده دسترسی به داده‌ها و حریم شخصی، عملیات مربوط به داده‌کاوی راحت‌تر انجام می‌شود. مهم‌ترین چیزی که باید روی آن کار کنیم، داده‌های بیشتر با کیفیت بالاتر است.»

در ادامه این رویداد علی الهی، مدیر واحد هوش مصنوعی تپسی نیز در خصوص تأثیر هوش مصنوعی در افزایش کیفیت، دقت و رضایت کاربران از سفرهای انجام‌شده با تپسی مطالبی را برای حضار ارائه داد.

همچنین علی زارع‌زاده، مدیر تیم هوش مصنوعی کارگزاری مفید روایت طراحی یک مدل اختصاصی برای کسب رضایت مشتری را برای حضار توضیح داد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/i48q
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.