کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

به دلیل بی‌توجهی اتاق اصناف به برگزاری انتخابات / رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی استعفا داد

مینا مهرنوش، رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در حالی که قرار بود انتخابات این اتحادیه تا دی‌ماه برگزار شود، از سمت خود استعفا داد و علت آن را بی‌توجهی اتاق اصناف به موضوع برگزاری این انتخابات عنوان کرد.

بااینکه بیش از یک ماه پیش، مینا مهرنوش از برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی تا قبل از دی‌ماه سال جاری خبر داده بود، حالا و قبل از برگزاری انتخابات، از سمت خود در این بخش استعفا داد.

به گزارش ایسنا، مینا مهرنوش در گفت‌و‌گویی علت این استعفا را نداشتن توجه اتاق اصناف به این موضوع عنوان کرد و توضیح داد: «با تمام فشارهایی که در این مدت بر من وارد شده بود، در سمت سرپرست اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مانده بودم، اما قرار شده بود انتخابات تا دی‌ماه برگزار شود که همچنان برگزار نشده و گویا اتاق اصناف هیچ همتی برای انجام این کار ندارد. به همین خاطر و برای اینکه بیش از این حقوق کاربران و اعضای صنف تضییع نشود من از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم.»

مهرنوش همچنین ادامه داد: «انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بیش از یک سال است که به تعویق افتاده و از هشت ماه قبل که از طرف وزارت صمت به‌عنوان سرپرست این اتحادیه منصوب شدم، بارها از مسئولان خواستم برای انجام این انتخابات اهتمام ورزند، اما کسی به حرف‌هایم توجه نکرد. در این میان بارها سازمان‌ها و انجمن‌های مختلف هم خواستار برگزاری انتخابات برای اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی شدند اما تغییراتی در سامانه نوین اصناف هم رخ داده بود که مزید بر علت شد تا انتخابات به تعویق بیفتد. اکنون به نظر می‌رسید چالش‌ها برطرف شده، اما متأسفانه گویا این‌طور نیست.»

مهرنوش در نامه‌ای خطاب به مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران هم عنوان کرده است: «به دلیل برآشفتگی و مشکلات بسیار زیاد در اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و با اصرار بیش از حد وزارت صمت و تأکید ایشان برای سروسامان دادن به وضعیت اتحادیه، برای مدت کوتاهی مسئولیت ریاست اتحادیه را پذیرفتم. اما قرار بود انتخابات بعد از گذشت دو تا سه ماه برگزار شود که متأسفانه تاکنون به بهانه‌ها و دلایل گوناگون به تعویق افتاده و اتاق اصناف ایران اهتمامی برای برگزاری انتخابات ندارد.»

او در ادامه این نامه نوشته است: «با توجه به تضییع حقوق صنفی صاحبان کسب‌وکارهای مجازی به دلیل تأخیر در تعیین تکلیف اتحادیه از سمت خود استعفا می‌دهم.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/kvcx
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.