کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تأیید مذاکره و تکذیب خرید سهام دیجی‌کالا توسط همراه اول

مدیرعامل همراه اول طی نامه‌ای به سازمان بورس توضیحاتی در خصوص شایعه روز گذشته در خصوص خرید سهام دیجی‌کالا ارائه داد

پس از شایعه خرید سهام عمده دیجی‌کالا توسط همراه اول و تکذیب آن از سوی مدیران سرآوا و دیجی‌کالا به نظر می‌رسد سازمان بورس و اوراق بهادار نیز روی موضوع حساس شده و از همراه اول درخواست توضیح کرده است. از همین رو مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول طی نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار که در کدال نماد همراه درج شده توضیحاتی در خصوص شایعات روز گذشته ارائه داده است.

در این نامه آمده است: «پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص خرید سهام گروه دیجی‌کالا و همچنین پیگیری‌های آن سازمان محترم در این خصوص، به استحضار سهامداران محترم می‌رساند مذاکراتی در قالب سرمایه‌گذاری برای ورود یکی از شرکت‌های فرعی همراه اول ( شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول) به دیجی‌کالا در جریان است و موضوع در حال مذاکره است که تا کنون نتیجه نهایی حاصل نشده و قراردادی نیز منعقد نشده است.

لازم به توضیح است به محض رسیدن نتیجه و انعقاد قرارداد در این خصوص، مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس، موضوع از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.»

نامه تأیید مذاکره و تکذیب خرید سهام دیجی‌کالا
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/9tqp
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.