کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تحویل در کمتر از 30 دقیقه

سرمایه‌گذاری کبیفای روی واحد لجستیک

«کبیفای» (Cabify) در حال سرمایه‌گذاری روی واحد تحویل جدید خود است. این شرکت اسپانیایی سواری، قرار است 20 میلیون دلار در واحد تجاری لجستیک جدید خود سرمایه‌گذاری کند.

این شرکت که مقر آن در مادرید است، پیش از این در آمریکای لاتین تجارت می‌کرد، اما در سال‌های اخیر، به‌ویژه پس از همه‌گیری، خطوط تجاری خود را در زمینه تحویل بسته‌ها و لجستیک گسترش داده است.

کبیفای در سراسر بازارهای خود در جهان، پنج هزار مشتری دارد و چندین معامله با خرده‌فروشان بزرگ‌تر مانند «مرکادو لایبر» و همچنین رستوران‌ها امضا کرده و برای راحتی فروشندگان خود در حال ادغام با پلتفرم شاپی‌فای است. ویکنت پاسکوال، معاون لجستیک کبیفای گفت: «هدف این واحد تجاری این است که تحویل را در 30 دقیقه یا کمتر انجام دهد.»

کبیفای یک نام تجاری تثبیت‌شده در بازار حمل‌و‌نقل است که بیش از 10 سال در اروپا و آمریکای لاتین قدمت دارد. با سرمایه‌گذاری فوق این امکان برای کبیفای فراهم شده که پنج برابر سریع‌تر از زمان قبلی، کار تحویل را انجام دهد و ظرف هشت ماه پس از راه‌اندازی این سرویس از 500 هزار تحویل نیز فراتر رود.

سرمایه‌گذاری 20 میلیون دلاری این شرکت، با هدف تقویت مدل جدید کسب‌و‌کار برای این شرکت انجام می‌شود، زیرا به دنبال این است که به جریان‌های درآمدی خود تنوع بخشد و به مدل‌های سنتی متکی نباشد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/5lgk
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.