جذب سرمایه 10 میلیون‌ دلاری کوکوین

به‌منظور توسعه اکوسیستم بلاکچینی انجام شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کوکوین، یکی از صرافی‌های مطرح فعال در بازار ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که مبلغی حدود ۱۰ میلیون دلار را در قالب یک سرمایه‌گذاری استراتژیک از طرف سسکویهانا اینترنشنال گروپ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه معاملات مبتنی بر تحلیل کمی دریافت کرده است. جدای از این سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری، قرار است هر دو طرف در ساخت و توسعه اکوسیستم متشکل از ارز دیجیتال کوکوین توکن (KCS) و شبکه بلاکچینی «KCC» مشارکت داشته باشند و به رشد این استارتاپ بلاکچینی کمک کنند.

سسکویهانا اینترنشنال گروپ یک شرکت فعال در زمینه معاملات مبتنی بر تحلیل‌های کمی و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که به انجام معاملات انحصاری مشغول است، تخصص ویژه‌ای در معامله کلیه محصولاتی مالی عرضه‌شده در بورس‌های بین‌المللی و کلاس‌های دارایی مختلف دارد و روزانه میلیون‌ها معامله در صرافی‌های سراسر جهان انجام می‌دهد.

کوکوین هم که کار خود را از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز کرده، در حال حاضر، با بیش از ۲۰ میلیون کاربر، جزء پنج صرافی برتر جهان محسوب می‌شود. این صرافی که از آن با عنوان «خانه آلت‌کوین‌ها» یاد می‌شود، از بیش از ۷۰۰ توکن و 1200 جفت‌ارز معاملاتی در پلتفرم خود پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گزارش عملکرد نیمه اول سال ۲۰۲۲ کوکوین نشان می‌دهد که حجم معاملات این صرافی در این بازه زمانی از دو تریلیون دلار فراتر رفته که در مقایسه با نیمه اول سال ۲۰۲۱ رشدی ۱۸۰ درصدی داشته است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/9pva
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.